piatok 1. apríla 2005

Jimi the machinator

to ch je ch a nie š $$;-)$$Mily dennicek (ja viem, ze uz som ta takto dlho neoslovil, tak prepac $$;-)$$), dnes som robil strasne machinacie s peniazmi. Nie, ziadne financne podvody ani nic podobne.

Ale vlastne este jednu vec som chcel, zo vcera. Vystupim si z autobusu pred skolou a pozeram a co nevidim - aha, Stanka. Aspon som si myslel ze to je Stanka. Priskocim ku nej a obligatnym: "Dobry den, slecna," na nu upriamim moje zvukove vlny. A ona na mna pozrie, ja automaticky "Ahoj" ona tiez "Ahoj" a potom mi tie neuronove spoje konecne zacvakli a doslo mi ze to Stanka asi nebude $$:-i$$. Tak nesmelo som povedal: "Stanka?" a ona ze "$$no$$" tak reku "Tak, prepac" a isiel som si svojou cestou $$:-))$$

No a teraz k tym machinaciam - isiel som zrusit terminovany vklad lebo urokova miera sa na nom pohybovala blizko k nule a na osobnom ucte mam o tych prachoch vacsi prehlad. Tak som tam dobehol, milej tete som povedal co chcem, ona tam nieco potento na tom kompjutri co tam ma a uz len tu vkladnu knizku strkala do tlaciarne a tlaciaren tlacila a tlacila (uroky za viac nez 3 roky, kedze sa pripisuju mesacne tak okolo 36 zapisov $$:-i$$).

Este si ti smejdi strhli 2 kila za zrusenie knizky $$:-/$$ a ja som hned spokojnejsi ked mam tolke money $$:-))$$. Mohol by som taketo nieco robit kazdy rok, nehneval by som sa keby som teraz nasiel dalsi terminovany vklad na moje meno $$:-i$$.

V dalsom clanku ti, mily dennicek, napisem o dalsom vylete na hradzu $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára