utorok 12. apríla 2005

Me vcera sen se zdal...

...ale nenavstivil me sam kral $$;-)$$Urcite sa kazdemu z vas stalo ze mal neprijemny sen. Tak ako mne vcera nadranom. Clovek si v klude spi a zrazu je niekde uplne inde $$8-D$$. Bolo to asi takto:

Isiel som s kamaratmi na bicykel a ani neviem preco, rozpraval som bez diakritiky. Nic zvlastne, uz som to praktikoval, asi dve hodiny mi to vydrzalo, ale teraz to bolo fakt vazne. Postupne som pritvrdoval a rozpraval ako robot (t.j. vsetky hlasky rovnako dlhe). To by bolo este v pohode, ale povedal som si ze "ch" je skutocne zbytocne pismeno, ze ho vypustim a nahradim K-ckom. Takto som postupne povypustal dalsie pismena, az mi zostali len A, C, E, F, H, I, J, K, L, M, N, O, P, S, T, U. No a tie ostatne som nahradil nasledovne: B=P, D=T, Ch=K, Q=kue, R=L, V=U alebo F (podla umiestnenia v slove), X=iks, Y=I, Z=S. Zjednodusenie jak svina $$:-))$$. To uz som davno nebol na bicykli, ale bol som prezidentom krajiny a zavadzal som tieto zakony do sveta $$:-))$$.

Nastastie som sa coskoro zobudil a to bol koniec tohoto hrozostrasneho sna $$;-)$$.

2 komentáre:

  1. ach jo! mě se nikdy žádnej sen nezdá :-/ tudížjsem o takovýhle "zážitky" bohužel ochuzena :-i ;D

    OdpovedaťOdstrániť