streda 27. apríla 2005

The First Pizza in this year

Jak dabel ostra $$;-)$$Vzhladom na to, ze na skole sa konala velmi zasluzna cinnost, konkretne Studentska Vedecka Odborna Cinnost (inak prezyvana SVOC (preco asi? $$:-i$$)), vybrali sme sa my, zdrave jadro FEI (a pridruzenej FIIT) na bicykle.

Clovek by nepovedal, ze ked sa povie o 11:00 tak tam vacsina bude o 11:00 $$8-D$$. Nie ze by som prisiel neskoro, aj tak sme este cakali na dvoch zo svatej trojice, totiz JTho a Kirsa, nuz a treti zo svatej trojice za seba poslal iba brata - Juniora $$:-))$$. On tak neznasa ked ho volaju Junior... takze mu nakoniec kazdy hovori Junior a on si uz tusim aj zvykol $$:-))$$.

Povodne sme to rozzihali do Cunova, lebo tam je ta najsamlepsia pizza na svete. Po ceste sme s Jancom stale hadzali hlasky z jednej nahovorenej epizody A je to (stiahnut sa da TU). V jednom kuse teda vzduchom letelo "do dabla" a "vyskusame jak je to ostre... ooj jak dabel ostre" $$:-))$$. Cela ta epizoda je nahovorena dvoma ludmi z vychodneho Slovenska, co je aj fest pocut $$;-)$$. Tak sme sa aj zasmiali...

V Cunove nam bolo oznamene ze pizza nebude... zla vec... padlo rozhodnutie ze sa teda pojde do Rusoviec. Dupi sa coskoro odpojil, kedze sa ponahlal domov, mal este zaviest auto, ci co to... My sme si pekne objednali, Janco, Junior a Jt hodili nejaku pikantnu, ja som si dal 4 rocne obdobia a Zuzu tiez nejaku pizzu, zatial co Kirso vyskusal nejaku specialitu z cestovin. Potom este chalani kupili slimaky... no nevyzeralo to moc vabne $$:-))$$.

Ako sme tak tlacili do hlavy, stale sme cakali ze Katka prezvoni nejaky telefon, pretoze nam Dupi volal ze sa s nou stretol a ze ma namierene za nami, lenze nevie kde presne sme a tak ze ju ma ist niekto cakat na krizovatku. Lenze nezvonila...

Ked Janco dojedol tak sa stazoval ze to bolo stiplave jak dabel (to je ta hlaska z toho A je to $$;-)$$), napadlo ma vsak ze by sa dala pouzit aj ta druha hlaska - "vyskusame jak je to ostre... ooj, jak dabel ostre" Tak sme zase dokola hadzali tie hefty $$:-))$$.

Potom sme sa uz teda vracali domov a narazili sme na Katku. A my ze kde sa flaka a ona ze sa doteraz vykecavala s Dupim $$:-))$$. No nas islo skoro porazit, ze to uz rovno mohol zostat tam s nami $$:-))$$.

Prave krasne svietilo slniecko a boli sme najedeny tak sme zakotvili este v bufete na hradzi. To vam bol veget. Pekne sme sa tam smazili, hrali sa na sahara-manov (tricko na hlavu $$:-i$$). Sice mam little spalene ruky $$:-))$$ ale to neva $$;-)$$.

Nuz a potom som uz nejako dofrcal domov a hodil sa do vane... a hura na zadanie, ktore som planoval dnes robit $$:-i$$.

1 komentár:

  1. jj, na jedenastej bolo stretko. Siel som na plne gule, aby som prisiel aspon o 11:15 (myslim)...
    Ze pridruzenej FIIT? Poctivo som si odrobil 2 ruocky na FEI, eh? Vylet bol nice, len skoda, ze som nesiel na pizzu (alebo cerviky, ci co za chrobaky si podaktori davali)...
    S Katkou si pokecam vsade a vzdy strasne rad. Preto som si nechal naskok a odpojil sa skor ;) ...
    Len si nenapisal, ako dopadol Junior po opalovani :D ... LOOOOL, mali ste ho vidiet ;) .Urcite ho stretnete....
    yo

    OdpovedaťOdstrániť