nedeľa 24. apríla 2005

Ciastocny ciel bol na dosah

Podmienky takmer optimalne $$;-)$$Po brutalne dlhom, aj ked napriek ocakavaniam velmi dobrom vikende, som opat sadol na svojho kovoveho milacika $$;-)$$.

Po viac ako 48 hodinach co som sa nebicykloval mi to islo lepsie ako nikdy predtym. Normalne som si to sinul tak 24-28 v miernom protivetre. Ked nastala prva kriza, okolo 12-teho kilometru, ked vietor mierne zosilnel tak mi rychlost klesla na 19-21 km/h. Ale stale nad ocakavania $$8-D$$. Keby som bol vtedy vedel ze pojdem na 50tku za 2 hodiny (tzv 50in2 $$;-)$$) tak by som to viac rozzihal.

Teraz je miesto na to aby som spomenul moje vedlajsie plany. Moj hlavny plan na tento rok je samozrejme 10 000 kilometrov. Aj ked mi vsetci tvrdia ze nemam sancu, ale ja im dokazem ze to zvladnem $$;-)$$. No a napokon mam aj dva vedlajsie plany - 50 km za 2 hodiny a ist rychlostou 50km/h pocas jednej minuty. Myslel som si ze to zvladnem uz minuly rok, ale nevydalo $$;-)$$.

No a dnes, ked som prisiel na koniec hradze (no ono je ta hradza popri celom Dunaji, ze ano $$:-i$$) tak som mal stale len 22km a to sa mi zdalo malo, obzvlast ked mi to netrvalo ani hodinu (zatial co inokedy aj hodinu a 1/4) tak som sa rozhodol ist dalej. Ej bystu, tam vam fukalo jak ... jak vo filme Twister $$:-))$$. Ale nie, az take to nebolo, ale predsalen je tam obrovska otvorena plocha na ktorej sa rozlievaju kilometre kubicke vody (mno... tolko mozno nie... ale ktovie $$;-)$$). Ked uz som mal vyse 25 som to otocil a slapal jak o zivot. Dost dlho som to tahal tak 30-31 km/h, ale most mi moje plany naprosto skazil $$:-($$. Do 50in2 mi chybalo 700 metrov $$:-)$$. Ked totiz na tachaci bliklo z 1:59:59 na 2:00:00 mal som 49,3 km. Cert aby to vzal... no nic, snad budu podobne podmienky aj nabuduce. Takmer bezvetrie a slniecko... to mam rad $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára