sobota 30. apríla 2005

Legally zla vec

Vidim to na docasne odklonenie stastia od mojej osoby $$;-)$$Opat raz som sa chystal ist na bajk s kamaratmi. Vsetko v pohode, vyrazil som tak akurat, ze by som to v pohodicke stihal, no problem.

Avsak... ako si tak slapem, tak zrazu citim ako bicykel nadskakuje nad kazdym kamienkom. Ej veru, takto by to byt nemalo... pozriem sa co je vo veci... No do dabla $$:-//$$ defekt na zadnom kolese.

Nestratil som duchapritomnost a zavolal som Dupimu, ktory je ten najsamnajvacsi macher na bajky. Tak mi teda oznamil, ze ol rajta, ze pride za pol hodinky, lebo este ide ku Katke a potom k Patke... no proste vytazeny to clovek $$;-)$$.

Tak si tak cakam pod mostom a zrazu pozeram na predne koleso... aj tu defekt. Ej veru, skutocna zla vec (legally bad thing $$;-)$$). Dva defekty naraz, boze a to je za co? $$:-i$$.

Dupi prisiel o hodinu, namiesto o polhodinu, ako spravny profik, zalepil dieru na prednom kolese a isiel mi vymenit zadnu dusu za nejaku svoju (zevraj nejaka fest dobra, neviem, nepoznam $$:-i$$). Ako ju tam tak natahoval, zrazu mu doslo ze ups, je akasi mala. Nuz na mensie koleso.

Tak som sa musel chtiac-nechtiac vybrat domov peso. Ak budem chytat defekt po kazdych 1000 kilometroch tak s panom bohom a dovidenia $$:-))$$. Aspon viem ze nemam experimentovat s polnymi cestami $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára