streda 13. apríla 2005

Dve tretiny semestra za mnou

Ano, uz je to osem tyzdnov $$;-)$$Dlhych, nekonecnych osem tyzdnov sa mordujem v skole $$:-i$$. Co vlastne znamena ze som tam bol 32x $$:-i$$. Ono sa to nezda ani tak moc $$8-D$$ ale je to strasne unavne a to poctivo vynechavam prednasky $$yes$$, $$:-i$$.

Utorok sa zacal pisomeckou zo Snimacov a Prevodnikov. Na to ze som sa neucil, kedze podla kusych informacii tam mala byt trojclenka (ako keby sme boli na zakladke $$:-i$$) a nejake zakladne veci z cviceni (ktore som si, verte neverte, poctivo vypracovaval), to podla mna bolo velmi lahucke. Mohol by byt plny... teda ak mi Viktor dobre poradil vystupny rozsah termoclanku $$;-)$$.

Avsak... pisomka bola az o pol dvanastej, co sme s Viktorom brali ako nepovolenu reklamu (pretoze vsetci prisli na 10:10 na prednasku), ktoru statne mnozstvo ludi vcas prekuklo, ale aj tak mala prednaska rekordnu navstevnost $$;-)$$. Tak sme tu hodinku drtili ping-pong, pricom sme prisli na zavaznu vec a to ze ak mi to Viktor dava rychlo (smz lopticku $$;-)$$) tak ju aj rychlo odrazam, a ked pomaly tak to pokazim. On si to odovodnil tak, ze ked ide lopticka rychlo tak si nestihnem rozmysliet ze kam ju mam prasknut a tak ju odrazim lepsie ako ked mam cas rozmyslat $$:-))$$.

Po pisomecke sme si dali basketik, dokonca tam bola aj slecna $$:-i$$. A Viktor bol zase nahnevany (jezisi, za toto mi zas bude nadavat, ak to bude citat $$:-i$$) ze som vyhral (no, mojim pricinenim to nebolo) aj ked len o jeden bod $$:-))$$.

Potom sme zase hodili ping-pong, az ma ruka bolela $$:-i$$. Na Nekonecnych sysloch sa nestalo hadam nic zvlastneho... aspon si nepamatam $$:-.$$.

Mno a streda... co dnes... dnes som nahovoril Povyseni $$:-i$$, trochu som sa ponudil na DK a objavil som novu cestu na most $$8-D$$, pricom som presiel 46 kilacikov do mojho planu... a to je asi tak vsetko $$:-)$$

3 komentáre: