piatok 8. apríla 2005

Rozlucka so svetom

Nie, neteste sa, este nezomieram (resp. o tom este neviem $$:-))$$)Naposledy som blogoval tusim o strede. Tak by sa patrilo napisat nieco o stvrtku... mno... vcera som pisal jednu pisomecku... jaj, keby take boli vsetky bol by som very happy $$;-)$$.

Predtym som si urobil vylet na koniec hradze, peknych 45 kilacikov, priemernou rychlostou 21,7 $$;-)$$. Ale mam nejaku sahnutu prehadzovacku, musim to opravit... snad to nepokazim uplne $$:-))$$.

No a dnes ideme prec. Zase na chalupu... vraj tam treba nieco robit, uz sa vidim s otlakmi na rukach z kopania chodniku $$:-i$$. Dlhych 48 (+nejaky bonus) hodin bez PC a bez bicykla. Neviem ako to prezijem $$:-))$$. Este ze je dnes vecer superstar $$shifty$$.

A to nehovorim o tom ze on ten treti rocnik na vysokej skole neni az taka flakacka ako som povodne predpokladal $$:-i$$. Takze ma caka hromada uloh, ktore sice dokazem spravit za hodinu cisteho casu, ale na hodinu cisteho casu potrebujem tak 10 hodin oddychu... mno a uz mi to nevychadza $$;-)$$. Ale ono sa to nejak utrase $$:-)$$. Tak spominajte na mna v dobrom $$;-)$$

1 komentár: