pondelok 11. apríla 2005

Obvyklosti vsedneho dna

O vsetkom, o nicom a o jednom podivnom odkaze $$:-)$$Rozmyslam ci zacnem obligatne alebo nie... ale cert to zober, zacnem klasicky $$:-))$$.

Rano som, ako to uz byva zvykom, vstal. Ako byva zvykom, nebolo to nic neobvykle (tieto frazy som tu napisal snad stokrat $$:-))$$). Neobvykle bolo to ze sme rano na SaP pisali pisomku z esencialnych otazok. Dve som nevedel $$:-i$$ tak som sa opytal Viktora ze ako to ma byt. Poradil, lenze kedze som pako, tak som si zle napisal dalsiu odpoved, lebo tu co som tam mal napisanu povodne, mal Viktor ku inej otazke a teraz to mame obaja zle... ale to nevadi $$;-)$$.

Potom som (ale uplne neobvykle) prisiel domov, kde som sa (taktiez uplne neobvykle) naobedoval a vzhladom na pocasie som riesil zadanie z AD (action devices, v povodnom zneni Akcne Cleny)... mno riesil... kopcil som z inych (uz vyriesenych) zadani to co sa mi z toho ktoreho prave hodilo $$:-))$$.

Potom sa trochu vycasilo, ale aj tak som nesiel na bicykel aj ked som mal teda poriadny abstak. Ked som isiel do skoly, tatuldo ma kusok zviezol, takze som to stihol. No ja neviem co by ti chalani na tom cviku robili, nebyt mna a Viktora. My vsetko vypocitame tak za polovicny cas a ostatni sa len zvezu... a potom budu mat jednotku zo skusky a ja budem mat 3- $$:-))$$. Ale taky uz je zivot $$;-)$$.

Ked uz som bol nadobro doma, hodil som sa do gala (do modreho gala) a vyrazil som do ulic na mojom Jimi's bike-u $$8-D$$ ako som si (akcne) pomenoval bicykel $$:-))$$. Behal som len tuto po okoli, prehliadol som snad vsetky blizke slepe ulice, najazdil som okolo 15km za 50 minut. Celkovo uz mam 551km za 28 hodin a 14 minut, co nam dava peknu priemernu rychlost 19,29km/h $$8-D$$.

No a ten spominany podivny odkaz znie: Nasmiala som sa na tvojej stranke. Akoze nepredpokladam ze sa niekedy dozviem kto to napisal, nic menej ma to velmi tesi. Uz davno som zistil ze robit ludom radost je moj zmysel zivota $$;-)$$ (P.S.: zatial co ostatne odkazy som mazal, tento si odlozim $$:-)$$)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára