piatok 1. apríla 2005

Na 1. aprila maju blazni sviatok...

...a co sme my snad horsi? $$shifty$$Uz v stredu, ked som bol s Dupim pozriet nasu skolicku, sme sa dohodli ze v piatok sa ide na bajky. Reku dobre. Potom som sa stretol este s jednym kamaratom a tomu som sa chvalil aky mam pekny bicykel $$:-i$$ a on ze tak teda v piatok pojdem na bajk. A ja zase ze dobre.

No a dnesok vyzeral asi takto: Rano som isiel do tej banky a potom nic. Nikto nikde. Zrazu sa ozval Kirso, ze ci nejdem na bajk a ja ze hej (uz tretikrat). O pol hodinu na to sa termin posunul. Ani som sa radsej nepytal ze kto este ide, lebo by to tak ci tak nemalo vyznam.

Pridem (ako takmer vsade a vzdy) o 20 minut skor, tak som si tam sadol. Chvilu pred pol tretou (co bol termin) prisla Katka. Tak sme sedeli, kecali, volal Dupi ze sa zdrzi, lebo maju nejake problemy s Monikinym bicyklom. Ani som radsej nechcel vediet co robi on u Moniky ale budiz $$:-))$$.

Napokon dorazili aj s donedavna chorym JTm (citaj: [Džejtým] $$;-)$$). Dnes vecer maju byt v krcme (vlastne teraz ako to pisem, tak tam uz asi hodinu su), ale preco by si nedali jedno pivecko v jednom bufete a druhe v druhom, ze ano? $$:-))$$.

Stale bolo casu dost, tak sme isli este do Rusoviec. Tam je vam tak krasne... uplne super. Zase padali rozne hlasky, ani to nebudem vypisovat, lebo o mne stratite aj posledne zbytky iluzii $$;-)$$.

Ked sme sa vracali (lebo im dochadzal cas) tak sme narazili na Andyho, Jana a Romana. A uz sa zase sedelo v bufaci $$:-))$$. Nakoniec teda partia co je prave na lamavici (poznamka: lamavica je termin pre alkoholicku akciu oslavujucu polovicu studia $$;-)$$, akoze sa nam to láme). Ja som este zostal s chalanmi, ktory sa nikam neponahlali, pokecal som s Janom o skole a tak a pomalicky som sa dopracoval domov.

Mimochodom oficialne mi plan 10K zacina az od dnes, takze mam pekny naskok $$;-)$$. Plnenie planu: 2,78%. Zajtra to musim dostat na 3% $$;-)$$

A vlastne este nieco - ako sme sedeli v tom poslednom bufete, tak k nam prisla taka teta, ze robi anketu o hradzi. Tak sme jej povedali ze sme bajkisti, chodime tam v podstate denne, konzumujeme v bufetoch aj na hradzi aj v blizkych dedinkach - Rusovce, Cunovo, ze sa chodievame aj kupat a ze vlastne sme na tej hradzi v kuse cele leto $$:-))$$. Bola z toho mierne v soku, asi este ziadnu takuto partiu ludi (bolo nas tam 10 a to kopec ludi chybalo) co by boli na hradzi denne $$:-))$$.

1 komentár: