streda 6. apríla 2005

FEI po druhe

(including fotodocumentation $$;-)$$)Dlhych 72 hodin (+- nejaka hodinka $$:-i$$) som nesedel v sedle diabolskeho vynalezu zvaneho bicykel. Ale plan plnit treba. Tak som vystartoval do ulic.. povodne som chcel ist aj na skolu pozriet aj hradzu vyfotit, ale obliekol som si len moje oblubene skejtacke tristvrtaky a predsalen k veceru uz byva chladno $$;-)$$.

Najprv na osviezenie pamate - takto vypada moj nastroj $$;-)$$

$$OBR28934$$

$$OBR28942$$
(najazd na most)

$$OBR28944$$
(pohlad spat po vyslapani najazdu)

$$OBR28943$$
(pohlad vpred po vyslapani najazdu)

Ked este most nedosahuje koryto Dunaja, tak je vidiet pristav (aspon si myslim ze to je pristav $$:-))$$):

$$OBR28951$$

Ked sa clovek dostane cez krizovy usek a znovu naberie rychlost, tak sa ocitne v strede mostu, kde vas totalne uchvati pohlad na tu valiacu sa masu vody:

$$OBR28945$$

Na konci mostu caka kazdeho cyklistu obrovska dilema... vpravo ci vlavo?

$$OBR28935$$
(vpravo - cize do skoly)

$$OBR28938$$
(vlavo - cize na hradzu, hradzu vyfotim niekedy nabuduce $$;-)$$)

Po ceste nie je moc co fotit... no je, ale pravdu povediac nechcelo sa mi ten fotak vytahovat kvoli kazdej ptakovine, tak som odfotil aspon dve bratislavske dominanty:

$$OBR28939$$
(Bratislavsky hrad, tusim sa tu podpisoval mier po bitke u Slavkova, inak prezyvanej bitka troch cisarov a bola tu korunovana Maria Terezia... mozno $$:-))$$ a za Napoleona bol vypaleny)

$$OBR28949$$
(parlament... tu nebol nikto korunovany, ale par korunovanych blbcov sa tam najde... aj vypalit by to bolo vhodne ale nikomu sa nechce plytvat palivom na taky ksunt $$:-i$$)

$$OBR28948$$
(tak zatial co na petrzalsku stranu Dunaja som vliezol po Pristavnom moste, spat som isiel po moste Lafranconi, je na nom jasne vidiet ze Zem je skutocne gulata $$:-i$$)

$$OBR28947$$
(clovece aj tu je Dunaj $$8-D$$ sice o 5 km blizsie k pramenu ale vypada v podstate rovnako $$:-i$$)

$$OBR28946$$
(este jeden dokaz gulatosti Zeme $$;-)$$, $$:-))$$)

$$OBR28952$$
(moja skola (FEI) vpravo, nasa verejnopravna televizia ktora nam priniesla SuperStar (cest jej vedeniu $$;-)$$) v strede no a napokon PrifUK, kam chodila moja sestra, chodi tam sesternica a dokonca aj Ivanka (to je ta pekna zienka co s nami chodieva na bicykel $$;-)$$))

A este par fotiek mojej najmilsej budovy v Bratislave (sakra, za tieto lzi skoncim v pekle $$:-i$$)

$$OBR28953$$

$$OBR28954$$

$$OBR28955$$
(tu sa zdrziavam najdlhsie, to je NAS, Automatizersky blok (skoro som napisal blog, namiesto blok $$:-i$$)

$$OBR28956$$

$$OBR28957$$

the last, but not least photo:
$$OBR28958$$

P.S.:Plnenie planu je zatial na 4,5% $$8-D$$

4 komentáre:

  1. druhá a třetí fotka je absolutně perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jj, vypálit parlament by občas nebylo od věci. U nás se zase občas padají nápady, že bychom se mohli držet národní tradice a zase jednou zopakovat defenestraci... :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no jedinej kdo je tu tarpka jseš ty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť