štvrtok 14. apríla 2005

Kliatba rocnikoveho projektu

visi nad mojou osobou ako Damoklov mec... ak nie horsie $$;-)$$Ako to uz na kazdej univerzite byva zvykom, aj na FEIke treba na ukoncenie bakalarskeho studia odovzdat vec hrdo nazvanu Rocnikovy projekt. Kedze uz od marca pocuvame ze "zajtra" pripadne "coskoro" sa na internete objavia temy, je okolo toho casta diskusia.

Mnohi ludia nevahali a isli rovno za tym ktorym ucitelom, ktory im bol najviac sympaticky a zobrali co im dal. Ale ja nie, ja som si pockal na dnesny, tak vytuzeny, den, ked sa tie temy konecne objavili. A ze to stalo za to. No kto by nechcel Riadit pad vrtulnika, alebo inteligentny obytny dom? $$;-)$$.

Ale nechajme rocnikove projekty rocnikovymi projektmi a venujme sa dnesnemu dnu $$;-)$$. Po dalsej velmi uspesnej hodine SWRS, kde sme preberali tzv. PeeLCecka (PLC $$:-i$$), ktore ovladam odzadu dopredu (mno.. ehm... $$:-i$$) sme si s Viktorom (tiez by mohol mat nejaku prezyvku, aby som nemusel vypisovat cele to jeho meno $$;-)$$) dali pingac.

Teraz trochu historie (dnes je ta blogovina volajaka chaoticka $$:-))$$): Ked sme zacali hravat, tak sa tam (na 3. poschodi v A-bloku, kde je ping-pongovy stol) objavila taka jedna povedzme slecna a kedze sa tam objavovala nejak pricasto, tak si Viktor domyslel ze sa chodi pozerat na neho (smz. sa chodi pozerat na mna, ale nebudem mu brat iluzie $$:-i$$). No a dnes sme sa dozvedeli ze sa vola Jana (lebo sa rozpravala s kamaratkou) a dokonca povedala ze bude o piatej v Poluse, tak sme jej aj chceli odkazat ze o piatej nemame cas, ale nejako nam to nevyslo $$:-i$$.

Medzitym vsetkym Viktor (za mojej sustavnej pomoci) vymyslel super zarobkovu cinnost - Kryplovu Ping-pongovu Ligu. To znamena ze on a este jeden clovek (ktory ho v pp neustale poraza $$:-i$$) by odchytavali totalne ping-pongove lamy a cvicili by ich a potom by vyberali stavky na zapasy $$:-))$$. Tak sme rozvinuli teoriu, ze by v tom boli zapleteny aj ucitelia a dostalo by sa to do novin s palcovymi titulkami: Hazardny ping-pong na akademickej pode a tak podobne $$;-)$$. To by ste neverili co sa clovek pri tom pingaci nasmeje $$:-))$$.

No a napokon nasledovali oblubene Akcne Divajsy, ktore sme ukoncili tym ze cviciacemu sa nechcelo pisat, nam sa nechcelo pisat a tak nam ten zvysok materialov dal na okopirovanie $$:-))$$.

Mimochodom doobeda som bol opat na bajku, opat na hradzi a dostal som sa tam novou trasou... kedze ale fukalo ako splasene, nesiel som radsej moc daleko, lebo sa mi nechcelo moc slapat $$:-))$$. Tak som presiel iba 36km a tak mam sklz 62 kilakov... zla vec $$;-)$$

1 komentár:

  1. Zo skromnosti musim dodat,ze tu Kryplovu Ping-pongovu Ligu by vymyslel hocikto iny keby s tebou hral(alebo bol nuteny hrat) ping pong.Inac Jana ta pozdravuje.

    OdpovedaťOdstrániť