utorok 26. apríla 2005

O honeni termoclanku

a o fuzzy dievcati $$:-))$$Priznam sa, nazov clanku som dlho-predlho zvazoval, az som ho napisal tak ako je $$:-))$$. Aby som to uviedol na spravnu mieru - termoclanok je taka kovova tycka, sluziaca (spolu s nejakym dalsim prislusenstvom) na meranie teploty $$;-)$$.

Este musim spomenut Viktora, hned na zaciatku, aby mi zase nevycital ze je az v druhej polovici $$;-)$$. Takze spolu s Viktorom sme na cviceni zo SaP nic nerobili. Nic neobvykle...ale tentokrat tam ani nebol Balogh, takze sme sa ani nemali na kom smiat $$:-))$$.

Ako tam tak sedim, rozmyslam ze ci tie merace teploty fakt funguju. Tak som sa chytil pravou rukou termoclanku. A teplota vzuuum isla hore. Ked bola na 35 tak uz sa jej nejako nechcelo stupat, tak som si pomyslel "No snad nie som podchladeny" a zacal som ten termoclanok masirovat, hladit a suchat. Ked to Viktor zbadal tak hodil do eteru dve hlasky a to: "Nehon ten termoclanok" a este "Pan ucitel, Lavo honi termoclanok!" $$:-))$$. Nuz vyhonil som ho len na nejakych 36,3 a viac to neslo, co som ospravedlnil pamatnou vetou: "Ale ked ja som zvyknuty druhou rukou" kedze som lavak $$;-)$$, $$:-i$$.

Mno po cviceni som isiel domov a v buse bola taka celkom pekna slecna. Mno... pekna bola len kym sa mi neotocila tvarou. Chvilu som rozmyslal ci je to ozaj zena, alebo je to chlap. Ale pohlad medzi krk a pas ma presvedcil ze to zena je $$:-i$$. Ale fuzy mala vacsie ako ja $$8-D$$.

Ked som potom vystupil na zastavke, tak tam bola taka 60tnicka ktora vyzerala ako Kozlik Sikula z tej relacie co bezi na Prime $$:-))$$. Pri 60 rocnej vyseptalej skebli to viem pochopit, ale ze ma fuzy 20 rocna holka... ts ts ts $$:-))$$.

Ked som o tom povedal Viktorovi, tak to zhodnotil iba takto: "Mno... fuzzy dievca" $$;-)$$. Inak ked sme cakali na cvicenie z Optimalizacie (z ktoreho som mimochodom pochopil tak asi to ze kedy zacina a kedy konci a este ze mam 9 bodov z 10 za zadanie) tak na chodbu vyliezla moja veduca rocnikoveho projektu, a ked som sa pochvalil ze to je ona, vyvolalo to u ostatnych zavist, co ma normalne potesilo $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára