streda 20. apríla 2005

Prsi a do rakve mi zateka...

...holt neni April ako August $$:-))$$Tak ako som bol vcera very happy, tak som dneska very angry $$;-)$$.
Clovek sa v utorok tesi ze konecne nastali jasne dni a bude sa moct do sytosti vybajkovat a ono na neho pocasie zosle taketo cosi... Boh asi place nad zvolenym papezom $$:-))$$.

Rano som pozeral Dennik Princezny 2, pretoze nebolo kam ist, co robit a tak to bola dobra volba. On ten film neni nejaky prevratny, ale dievcatam sa mozno zapaci pribeh no a nam chlapom zostala aspon Mia $$:-i$$ ... (ZuSku by mozno potesilo ze tam ma v jednej scene Mia nadherne cervene saty $$;-)$$).

Potom som zase ruloval (s jednym l $$:P$$) na cviku z DK, toz ti druhaci su furt nejaki tupi... ale uz sa ucia, uz im to aj vcelku ide $$;-)$$.

Po DK som isiel pozriet Johnyho a Viktora ako im to ide s tym ping-pongom, prisiel som prave vcas, ked sa Johny najviac rozohnil $$:-))$$. On sa vie tak krasne rozculit $$:-))$$ a hlavne kvoli blbostiam... Viktor to zhodnotil tak ze je ako zena $$;-)$$. Trochu som si s nim zapinkal aj ja, ale nejak ho to nebavilo $$:-i$$. Ako keby som ja mohol za to ze ten stol je cim dalej tym kratsi a uzsi a siet je furt vyssia a vyssia $$:-i$$.

Aj som sa s Viktorom dohodol ze pojdeme na bajky, ale napisal mi SMS ze nejde, lebo to vypada na dazd a ze ho mozem ohovorit. Tak ho ohovaram $$:-i$$. Ale musim uznat ze mal pravdu, ja som sice na bajk vysiel ale tych 6,4km co som presiel sa neda ani pocitat $$:-))$$ A ono fakt prsi... cert aby to vzal $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára