piatok 29. apríla 2005

Hm, tak desatinka by bola

Postupne zistujem ze soferi a chodci mi ale brutalne lezu na nervy $$:-))$$Dnesny den bol ako stvoreny na double trip. Totiz doobeda mam volno, potom (kedze tento piatok bola streda... long story $$;-)$$) skolu a potom zase volno. Tak som sa rozhodol ze pojdem aj doobeda aj poobede na bajk.

Rano som teda vyrazil na obvyklu "prechadzku" (to fakt Slovencina nema cosi ako projizdka?) na hradzu a spat. To dalo dohromady 45, ale teda mal som toho plne zuby, lebo cestou spat fukalo jak sibnute $$:-.$$.

Potom som teda zasiel pozriet do skoly, ze ako to tam vlastne vypada (no tak som bol aj vcera, ze ano, ale clovek na zle veci rychlo zabuda $$:-i$$). Cakam tam 5-10 minut... pol hodinky... mno, po 40 minutach som sa rozhodol ze dlhsie cakat nema zmysel (ona Ing. Kotuliakova na nas asi zabudla $$;-)$$) tak som bol doma skor ako som cakal... a na tachometri svietilo 974km... tak ze teda to doklepem na rovny liter.

Isiel som pozriet opat na jazierko, na moje milovane Kosariska, ale teda poviem vam, ze ti soferi to je banda $$:-i$$. Este ze na tej ceste byva tak 10 aut za hodinu, ale zenu sa tam aspon stovkou $$:-i$$. Ked som bol tam, tak som uz zo zvyku checkol vodu (smz iba rukou, nebudem tam predsa skakat $$;-)$$), a poviem vam jak diabol studena bola $$:-))$$.

Cestu spat som trochu pozmenil, aby som presiel aspon tych 26, tak si tak bicyklujem podunajskymi biskupicami a kde tu sa objavi nahodny chodec, co mi musi zasadne skocit do cesty $$:-i$$, ale co, ja som kludny clovek $$:-))$$. Furt bolo tych kilakov malo, tak som dal este mini-kolecko okolo naseho sidliska a poviem vam ze som si vychutnal ked na tachometri bolo 999, to som isiel 9 km/h aby tam boli 4 deviatky $$;-)$$. Najblizsie 4 deviatky uvidim asi tak o mesiac tipujem...

Mno a teda uz mam 1000km, trvalo mi to 50 hodin a 52 minut (do Pariza za 2 dni a kousek $$:-i$$) a priemernu rychlost udrzujem na 19,66km/h. Este 9 dalsich tisicok a sme hotovy $$8-D$$. Drzte palce $$;-)$$

2 komentáre: