nedeľa 10. apríla 2005

Back in my life

Ziadny cerveny koberec, ziadne uvitanie kvetmi.. tsss $$:-i$$Clovek sa vrati domov a ani ho neprivitaju ako holywoodsku filmovu hviezdu... nieco je zhniteho v state danskom $$:-i$$

Piatok
Mno... este pred odchodom na nutene prace som sa siel povozit na bicyklitku, dohoda znela na 11:30, co ako som neskor zistil znamenalo 11:52 (+- nejaka ta minutka $$;-)$$). Skoda ze som musel skoro vypadnut, lebo podla fotiek (ktore sa ku mne dnes dostali - internet je mocny) to vypadalo na skvelu zabavu... ale ved ja si to vynahradim $$;-)$$.

Potom sa uz ficalo na chalupu, co by som vam tak o tom mohol napisat... Slnko hrialo, ohen taktiez, SuperStar bola ... hmm, interesantna a potom uz som spal $$:-))$$

Sobota
Sobota... to som zacal kopat kanal na odtok z odkvapu, ale islo to velmi velmi (ale fakt velmi) tazko tak ma to po chvili prestalo bavit, dalej som este zbuchal 3/4 budky pre vtaky (otec nameral take rozmery, ze sestra to zhodnotila na budku pre havrany $$:-))$$) a potom... potom za plotom $$:-))$$. Ja si to ani moc nepamatam (a to som sa Curacaa blue ani nedotkol $$no$$).

Viem len ze sa mi sestra stazovala ze ked som bol navstivit moju rodnu FEI, tak som nespomenul ze ona a jej drahy manzel ju (vtedy este pod nazvom ELF) tiez navstevovali. Tak to spominam teraz $$:-))$$. A este sa mi pochvalila ze ma ICQ $$8-D$$ tak to je fakt haluz, uz ju budem moct otravovat aj v pracovnej dobe $$:-i$$.

Nedela
Dnesny den zacal tym ze som sa zobudil... nic neobvykle, ak by prave nebezal Hriesny Tanec II (cez notebook prepojeny na TV)... Sestra bola na to strasne zvedava, ale svagor (jej muz) to v polovici zrusil (ja som nastastie videl len asi 20 sekund) a ked sa sestra pytala otca ze ake to bolo tak povedal: "No vies co..." sestra: "Horsie ako jednotka?" a otec: "Ako to mozes porovnavat? Jednotka bola dobra..." Tak uz viem preco som Leňulku nepocuval aby som si to pozrel $$;-)$$.

Mimochodom sestra furt cita moj blog ale aby mi napisala kec to ju ani nenapadne... vsak ja jej na tom ICQ pekne dohovorim $$:-i$$

3 komentáre:

  1. však já tě donutim, aby jsi se na DDHN kouknul :-P :-í ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. welcome back,sweet heart :-i...koberec už rozbaluju (pozdě,ale přece :-i) :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ZuSka: Postaci ked ho rozbalis az pridem niekedy raz k tebe domov :-i Ale pridem vtedy ked bude Incik v praci :-i

    Leňulka: Nemas sanci ;-)

    OdpovedaťOdstrániť