streda 13. apríla 2005

Tak som sa dal na dramaticku cetbu...

Ale moj napad to nebol $$no$$, $$:-i$$ Jedneho nedavneho dna, tusim v pondelok to bolo, mala $$ZuSka$$ genialny napad. Aby som nakecal nejaku z mojich starsich poviedok. No ona povodne chcela aby som ju predniesol na GateCone, ale mna napadlo ze by bolo najprv lepsie si to vyskusat len tak, na necisto. Vybral som Povyseni, kratku ale vystiznu parodiu na StarGate.

Nejake tie skusenosti s nakecavanim textu mam, hlavne so Zuskinym Eposom (dufam ze ma nezazaluje $$:-i$$), vysledok si mozete pozriet tu a na Gateblogu

Nuz a dnesny herecky vykon - povyseni ma 3,4MB a nieco vyse 8 minut. Stahujte, pocuvajte a smejte sa $$;-)$$. Ked uz na nicom inom tak aspon na mojom genialnom prejave $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára