sobota 16. apríla 2005

Ked je plna hradza

Chcelo by to zakon na ochranu cyklistov pred chodcami a korculiarmi $$:-i$$Predstavte si to. Idete si v klude na hradzu, ze to bude prazdne ako inokedy a div vas tam neprevalcuje zaplava korculiarov, chodcov a cyklistov, ktory sa bicyklovat naucili vcera, ak to teda vobec vedia. Lebo tou rychlostou by som isiel aj keby som tahal za sebou traktor $$:-i$$.

Tak tam tak kluckujete, vyhybate sa detom, ktorym nestaci chodnik siroky 1,8 metra jak tam tou svojou 5km/h rychlostou behaju z jedneho kraja na druhy a potom ked sa dostanete na aky-taky volny priestor, zacne tak fukat, ze mate co robit aby ste nespadli z bicykla. $$:-))$$.

Ak dnes na tej hradzi nebolo 500 ludi, tak urcite viac a z toho 460 na prvych 2 kilometroch. Ale kedze ja som nejaky ruler (slovo ruller zasadne odmietam $$:-i$$) tak som si to sinul takou dvacinou proti vetru... co ma rychlo prestalo bavit, resp. ani nie tak mna ako moje nohy a tak som zvysok isiel striedavo od 15-18km/h. Na konci som sa otocil a to bola ta spravna peckovina $$8-D$$, ze 32-34km/h. To vam to naskakovalo $$:-i$$.

Este rano mi Dupi oznamil ze si to ide zihat do Vojky (cca 45 km od domu) s otcom a jednym typkom a ze potom sa zastavi este u jedneho kamarata, tak som mu povedal ze pojdem s nim. Akurat ked som dokoncil obratku z hradze a prisiel som pod most, bol odtial iba kusocek, tak som ho pockal.

Chvalil sa mi ze proti vetru zihali takych 25-31 a po vetre cez 40, ked dokonca nestihali kompu, co chodi cez Dunaj, tak to rozficali na 50 $$8-D$$, to by mne asi nohy odpadli $$:-))$$. Este som mu porozpraval ako bolo vcera dobre aj s detailami rozhovorov, ktore sa na internete nepatri zverejnovat, najma ak si to cita vasa sestra, ktora si o vas mysli ze ste slusny clovek $$:-i$$.

Potom som mu chcel ukazat moju novu trasu od nas k mostu, ale kedze ho to po tej polnej ceste nebavilo (ani sa nedivim - 3 a pol hodiny v sedle $$;-)$$) tak som povedal ze vsak vyskusajme to tadialto... no tak sme si to o nejaky ten kilometrik nadbehli $$:-i$$.

Podstatne je ze uz mam 754 kilacikov s priemernou rychlostou 19,5km/h. Za planom (50km denne od 1.4. do 30.9.) zaostavam o 46km $$:-i$$. To sa dobehne, hlavne ked utorok nepojdem... sakra $$:-i$$. A hlavne dufam ze zajtra nebude prsat, lebo by som bol velmi nevrly a zly $$;-)$$

2 komentáre:

  1. no tak to doufejme, že pršet nebude :-i ;)
    btw. to "To sa dobehne" znamená, že těch 50 km denně budeš běhat?? 8-D :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S korculiarmi je vecna vojna. Mozes aj (ako to slusne napisat...) prasknut, ale oni budu chodit stale po celej ceste (dokonca cez plnu ciaru !!! :) ). Hlavne, ze sme rychlejsi ako oni ;) ...
    Vojka a spat, nice tura, len skoda, ze som po stretnuti s jimim za nim nestihal.
    Po polnej ceste ma bavilo ist. Lenze si povedal osudnu vetu "Kukni, tadeto som este nesiel" :) . Takze namiesto 3 km sme sli .... mrte. Vtedy som myslel, ze mi nohy odpadnu (tie odpadali uz pri kompe). A teraz? Doma sedim na stolicke na jednej polke rite a chodim skoro po styroch.
    Ok, idem sa drtit school, bo je toho dost...
    Majte sa
    Dupi

    OdpovedaťOdstrániť