sobota 16. apríla 2005

Som slusne dievca

Pripadne o tom ako sa da Superstar song zaspievat amatermi $$;-)$$Povodny plan znel na 18:45 na Hodzovom (kedysi Mierovom) namesti. Ked som bol este doma a JTimu som napisal ze ci nevadi ak pridem tak 18:50, odpisal iba "nebooooj".

Dorazil som o tych slubovanych 18:50 a na mierku bola len Zuzka a Janco. Tak som pochopil co tym "neboooj" JT myslel $$;-)$$. Ked prisiel aj zvysok osadenstva, t.j. Ivka, JT a Palo, mohli sme vyrazit. Trochu to stazilo to ze nikto nevedel ze kam vlastne ideme a tak padali rozne nazvy podnikov a ja som iba zacal pocitat ze kolko podnikov vlastne poznam $$:-))$$. Prisiel som k cislu 10, co je na Bratislavu pomerne malo $$:-))$$. Ivana zase skonstatovala ze sice pozna nazvy aspon dvadsiatky krciem ale netusi ze kde su $$;-)$$.

Ako sme tak kruzili centrom, dali sme si zmrzku... clovek by nepovedal ze za tych 5 rokov zdrazela z 3 na 8 korun $$8-D$$. Inak ja moc zmrzline neholdujem, ale vedel som ze prechadzka to bude este dlha a tak som tych 16Sk na dvojitu obetoval $$;-)$$.

Ked sme presli fakt celym centrom odtial az potial a Jancove zelanie aby sme zakotvili niekde "vonku" sa nevyplnilo, pretoze vsetko co bolo "vonku" bolo bud plne alebo zatvorene $$:-))$$, sme zasli do niecoho neznameho, kde bolo nahodou volne miesto. Nastastie miesta nebolo prilis moc a tak sa na mna z jednej strany tlacila Zuzka a z druhej Ivanka $$:-i$$, $$:-))$$.

Opat by som sa nerad rozsiroval o tom co vsetko sme preberali, ale mozem spomenut ze sme riesili najrychlejsie vedenie informacii $$:-i$$, spolu s prednostami (szm. tymi spevackymi) finalistiek SuperStar. Mimochodom, bolo tam velke platno kde SHS bezalo, takze sme mali o zabavu postarane $$:-)$$.

Ked SHS skoncilo a ja som cely nazhaveny isiel minat jeden zbytocny kredit, spadla mi na zem moja SIMka $$:-))$$. Tak som sklzol pod stol a nebyt toho ze ma JT tak brutalne osvetleny displej ani by som ju nenasiel $$:-))$$. Ked som potom vyliezol a povedal: "Baby, inak ked som bol tam dole, tak som vam mohol aj nieco urobit." na co Ivana reagovala slovami: "Ale ked si sa k nicomu nemal..." $$:-))$$.

Napokon bola cela moja snaha o posielanie SMSiek zmarena tym ze to akosi neslo... bud porucha pri posielani spravy, alebo jednoducho sprava nebola odoslana, pritom signal tam bol full... tak neviem $$:-)$$.

Rozhodne ten vecer stal za to, vratane tej prechadzky, hned by som si to zopakoval $$;-)$$

Btw k tomu nadpisu: Janco sa tak bavil s Ivkou a ona ze je slusne dievca a on vyhlasil ze slusne dievca je iba to co si nedava pohariky. Tak som to zhodnotil tak ze vlastne ja som to slusne dievca, na co Ivka reagovala "A vies ze na to vyzeras" tak neviem co si o tom mam mysliet $$:-i$$.

A k podnadpisu: Ked finalisti spievali ten "ich" song, tak taky chalani pri vedlajsom stole sa pridali s velkym nasadenim a prekricat ich bolo fakt tazke... ale Palo si to nahral na mobil a veselo tvrdil ze to bude pouzivat ako zvonenie... to bude pocut aj keby pracoval so zbijackou $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára