utorok 5. apríla 2005

Bez bicykla, s pisomkou...

...a trochu morbidnosti na zaver $$;-)$$Aj ked som asi od stredy vyhlasoval ze sa hodlam ucit na pisomku z optimalizacie a neskor ze kvoli tomu sa v pondelok nepojdem bicyklovat, vela som sa toho nenaucil. Ako keby som sa uz za tie roky nepoznal $$:-))$$.

Bicyklovat som sa sice v pondelok nesiel, ale ze by som sa nieco naucil sa povedat neda. Dnesna, ranna, pisomka bola podla mojho nazoru docela v pohode. Dokonca by som mal aj plny pocet bodov, ak by som na spravne riesenie neprisiel 5 minut pred koncom. Ale aj to povazujem za uspech, mnohi ludia na to neprisli asi ani doteraz $$;-)$$. Kedze bod je za podpis, tak bude minimalne bod $$:-))$$.

Vzhladom na to ze telesna dnes nebola (pretoze sa hrala univerzitna liga... preco ale nepostavili mna nechapem $$:-i$$) dali sme si s Viktorom mega suboj v ping-pongu, co si odniesla lopticka. Lenze, to by som nebol ja aby som nemal genialny napad $$:-i$$. Zalepili sme ju lepiacou paskou a ona normalne ze fungovala $$8-D$$. Nakoniec skoncila tusim na CD150-tke alebo kam ju to odhodil $$:-i$$. Nebudem sa tu rozpisovat o tom ake som mal svetle chvilky, lebo Viktor by sa mi potom stazoval ze neobjektivne informujem. Dokonca mi dnes do oci (no prakticky skor do usi... to je fuk) povedal ze odkedy blogujem prevazne o bicykli tak uz to neni ono... egoista, rad si cita o sebe $$;-)$$.

No a napokon sme mali Nekonecne sysle. Preberali sme nejaku Popovovovu metodu a ked to Viktor cital "Popo..." tak vyhlasil "Pope... to je ako papez, to sa na jeho pocest ucime?" $$:-))$$ (a nesnaz sa ma opravit, nemozem si pamatat presne znenie toho co si povedal $$:-))$$). Tak som teda subor, v ktorom sme mali ulozene data pomenoval "pope.m" a schemu systemu som nazval "j2p.mdl", lebo to tiez napadlo Viktora ze Jan Pavol II. - to je Je tu Pe - J2P $$:-))$$. Inak vsimli ste si ze Belmondo je tiez Jan Pavol? $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára