nedeľa 3. apríla 2005

Dalsi kamienok do mozaiky...

...len tie bufety co ma stoja casu $$:-i$$Povodne bolo v plane ze nas bude zase ako hadov, co by bolo super, ale napokon sa to zvhrlo tak ze sme boli piati (ostatni su bud chori, alebo sa ucia, alebo na nas proste hadzu bobek $$;-)$$).

No ale kym som vystartoval (o 14:30 som mal byt na hradzi, na mieste 10km od domu $$;-)$$) ma zdrzovala Lenka $$:-i$$, takze som si ani bundu nestihol zapnut a uz som isiel. Lenze to by som nebol ja, keby som nevymyslel blbost. Ze bundu si zapnem za jazdy... nie ze by som nevedel jazdit bez drzania, ale na to potrebujem aspon 20-22km/h a tak som sa pri rychlosti 14 zakonite musel vykyblit $$:-))$$. Nastastie straty boli takmer nulove, tak som zihal dalej $$;-)$$

Na miesto urcenia som prisiel presne (to som frajer $$:-i$$) a tam nikto nebol (resp. aspon som nikoho nevidel, aj ked podla neskorsich tvrdeni tam Ivka bola uz od 14:25 $$:-i$$.). Tak som isiel dalej a ked neboli ani za cistickou (fuj to je vzdy puch $$:-i$$) tak som sa vracal a zrazu moja modifikovana melodia kan-kanu, co som vyrobil s Dodom este kedysi na zaciatku semestra (inak fakt vymakana $$:-i$$), a na druhej strane (no... dratu neni dobre slovo..) linky Koldo. Ze kde som. Ja reku pri cisticke a oni ze teda idu za mnou. Tak som tam odstavil bajk (fuj ten smrad, to je des $$:-i$$). A cakal som. A oni furt nikde. Tak som sa isiel napit, lenze ja inteligent som mal tu flasku zle zatvorenu tak som sa samozrejme oblial... no este ze to bola len voda $$:-))$$.

Kedze styl onych spolucyklistov je - jazda, bufet, jazda, bufet, jazda, bufet, museli sme sa zastavit (ale zaujimave je ze az) v Rusovciach. Taka prva dedinka po ceste. Tam sa oblial uz aj Koldo, ale on pivom $$:P$$, tak mu treba $$:-i$$. Potom sme isli do Cunova po ... no polna cesta je silne slovo, proste po nie normalnej ceste, samozrejme sme museli ist cez jednu velku kaluz plnu blata, a Ivane tam aj skoncila noha $$:-i$$.

Pozreli sme jazera, hmm, studene, isli sme do dalsej krcmy. Tam chalanom moc ten Kozel 10 neslapal tak sme tam skysli na poriadne dlho. Naspat uz sa makalo, ale zase im vysmadlo, tak sa museli zastavit este aj v bufete priamo na hradzi $$:-))$$.

Ked sme vyrazili, opat melodia modifikovaneho kan-kanu (to vam fakt musim niekedy hodit na web $$:-))$$) a na druhom konci mati. Ze kde som. No na hradzi, mamicka $$:-))$$. Clovek ma prilbu, svetlo (inak Slnko bolo este vysoko... mno.. vysoko... stredne vysoko ($$:-i$$) nad horizontom) tak neviem co by este chceli $$;-)$$.

Ale dorazil som v jednom kuse, zajta a pozajtra mam pauzu kvoli skole ale v stredu to rozpalim $$8-D$$. Btw uz mam 418km $$;-)$$, to som ruler, co? $$:-i$$

1 komentár: