pondelok 18. apríla 2005

Predstava s trpaslikmi

Maximalne zjednodusenie isteho principu $$;-)$$ Ako po ine pondelky, aj dnes sme mali SaP. Pre zmenu v laboratoriu Siemens, ktore som spominal uz minuly semester, pretoze sa tam odohravali 3 (inak uspavacie, ale v pohode) cvicenia z RS $$;-)$$.

Tak som zasiel dnu a Viktor hovori: "Pod sem" a ukazoval na flek kde som aj hodlal ist a ja ze: "Tu som sedaval aj na RS" a on: "Ja tu vedla... Ako surodenci" $$:-))$$

Mno, nasa oblubena superstar, totiz Ing. Balogh $$:-i$$ nam vysvetloval princip niecoho doleziteho... nejake dvojvodicovy meraci prevodnik alebo co to bolo a pri vysvetlovani pouzil ako pomocku trpaslika, t.j. neexistujucu bytost, ktora ma v ruke ampermeter a druhou obsluhuje reostat (velky premenlivy odpor $$;-)$$). A potom hadzal hlasky ako: "No a ked je ten trpaslik dost rychly tak zvladne aj vykompenzovat zmeny sposobene...." pripadne "Takto by nam trpaslik zdochol, keby nemal prud, alebo by nam zdochol, lebo by sme ho odpalili" $$:-))$$

A zakotvil to hlaskou: "Podrobny princip si pamatat nemusite, predstava s trpaslikom vam bohate postaci na cely zvysok studia" $$:-))$$.

Po cviceni som sa rozhodol ist si vybavit ten RP, a tak si vykracujem do miestnosti B305 kde by mal byt Ing. Chvostek, u ktoreho by som cely naradosteny robil Rocnikovy projekt a on si tam kludne nie je. Tak som isiel checknut Ing. Halasa, u ktoreho by som mohol robit ten padajuci vrtulnik a ten tam tiez nebol... pcha $$:-/$$. $$:-))$$.

Potom som si skocil domov, pozrel dalsiu epizodu cerveneho trpaslika (co mi zase pripomenulo Balogha $$:-))$$) a vyrazil som do skoly o nieco skor, aby som odchytil toho Chvosteka. Vojdem do B305 (po zaklopani a vykriku "Dalej!" zvnutra $$;-)$$) a tam nejaky clovek. A ja ze: "Inzinier Chvostek?" "Nie.. ten sedi v C-bloku.. niekde na 500... proste na piatom poschodi." "Aha, dakujem" no robia zo mna blba? $$:-.$$, to predsa zvladnem aj sam $$:-))$$.

Na Optimalizacii som poctivo vyzivoval, ale furt lepsie ako jeden spoluziak ktory normalne spal az mu hlava padala z jednej strany na druhu $$:-))$$. Poviem vam pravdu, ani ciarke z toho cvicenia som nerozumel... a ucitel sa nam este stazoval: "Len malo kto si toto vybera na skuske, neviem preco ked je to take lahke" tak som sa len pousmial nad jeho naivitou a siel som si svojou cestou $$:-))$$

1 komentár:

  1. jak by řekla moje oblíbená bývalá učitelka: "všechno se dá logicky odvodit, tak jak na tom můžete něco nechápat?!" :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť