streda 20. apríla 2005

Ano, ano, ano!

Pytate sa preco sa tak tesim? Dovodov je viacero, citajte dalej a dozviete sa $$;-)$$ Tak hned prvym dovodom bolo to ze konecne po asi 3 dnoch som videl slniecko. To cloveka vzdy potesi... potom som stretol Zuzu a Kirsa, vidiet zname tvare tiez vzdy potesi. Mno ale hlavne sa mi podarilo zapisat si rocnikovy projekt u pani Ing. Jany Paulusovej, ktora na mna spravila velmi dobry dojem uz ked ma ucila Linearne Systemy. A dokonca som ju raz stretol v T-buse, pokecali sme... Posobi na mna velmi prijemne, sympaticka to osobka. A to nehovorim o tom ze projekt sa tyka Fuzzy metod, ktore som si oblubil ihned po odprednasani Ing. Foltinom na Matlabe. To je vam tak genialna vec... ale ved o Fuzzy budete este pocut vela, vela, velmi vela $$;-)$$.

Potom k mojmu pocitu stastia prispelo to, ze sme vyhrali (ja viem, uz zase som vyhral, no co mam robit $$:-i$$) v basketbale. Vzhladom na to ze po prvych dvoch stvrtinach sme prehravali 22:29 a vyhrali sme 52:46 (myslim) tak sme fakt dobry. Dokonca som aj dostal vynadane od spoluhraca: "Tak aspon raz prihraj dobre! $$:-///$$" kliiid clovece $$:-))$$.

No potom som si napisal pisomecku z Nekonecnych Syslov... akoze kde prebyvaju, cim sa zivia... ale nie, normalna pisomka, jeden priklad som sice vedel nieco zatat, ale zvysok som opisal $$:-))$$. A tie dalsie dva... mno tak 15 bodov z 30 by mohlo byt $$;-)$$.

A napokon posledny klinec do rakvy stastia som zabil ked som zase stretol Zuzu a Kirsa ale Kirso sa musel odplizit do kompjutrovej miestnosti, a tak sme so Zuzkou zadrtili hru wurmeler. To je vam tak genialna hra... ludia s takym zvlastnym kukucom nahliadali do tej miestnosti kde sme hrali, asi sa im nepozdavalo nase nadsenie z hry $$:-))$$.

P.S.: Takym zvlastnym pocitom na mna posobi ze po tom co sa J2P ospravedlnil za hriechy cirkvi pocas WW2 sa novym papezom stal byvaly clen Hitler Jugend... nuz co, svet je divny $$;-)$$

6 komentárov:

  1. teda imho vypadá to makro na smajlíka v nadpisu divně :-i (bo to je chyba ie?:huh: )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ne neni to chyba IE, aj ked ak by bola ani by som sa nedivil :-i :-)) Proste to nebere makra v nadpise... blby system :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wurmeler je super hra, cim viac hracov, tym lepsie... :)

    OdpovedaťOdstrániť