pondelok 25. apríla 2005

Kamenny vikend

resp. vikend s kamenom Piatok
V piatok poobede sme sa stretli s mojou sestrou Lucy aby sme vyrazili na dalsi z nudnych (nutnych) vikendov. Az na par neprijemnosti, nutne spojenych z cestou z Bratislavy v piatok poobede (kamiony navzajom sa predbiehajuce na useku asi 5km a potom dalsie a dalsie $$;-)$$) bola cesta v pohode. Este ze mame v aute to radio $$:-))$$.

Ked sme sa vybalili a skontrolovali, ci nahodou skodci nevratili cast minulorocnej urody, rozbehla sa akcia TV alebo smrt. Samozrejme pod vedenim mojej milovanej matky, ktora by za SuperStar aj vlastnu mater predala $$:-i$$. Po mojom genialnom napade ($$:-i$$) ze treba pouzit antenu zo stareho televizora, ktoremu je koniec kto vie kde, sa konecne dal chytit aky-taky signal. Este ze Superstar bezi na STV1, ktora ma najlepsie pokrytie $$:-))$$.

Pocas zostrihu priebehu Superstar sme stihli poohovarat tusim kazdeho spevaka, ale najma celu cesku superstar, to ako porotcovia vykaju sutaziacim, ze maju minutove skladby a ze finalove kola su v kamrliku zvanom Brumlovka, kde sa ledva zmesti rodina jedneho romskeho sutaziaceho $$:-i$$.

Sobota
Rano vstanu a oparim se cajem... ale ne, caj zasadne nepijem a oparit sa kofolou je viac-menej nemozne... hm.. varena kofola moze byt pekny hnus $$:-))$$. Takze som rano vstal a po par dalsich prebudzacich procedurach som isiel pokracovat v kopani jamy na chodnik. Este stale mam mozole na rukach $$;-)$$. Nasledne sa otec so svagrom, vedeni mojou sestrou, rozhodli ze sa idu sadit Tuje. Tak sme kopali jamy... mno... ja som sa pozeral ako kopu jamy $$:-i$$, ked tu zrazu Janco narazil na kamen v zemi. Padlo rozhodnutie - kamen musi ist von. A tak sa diera okolo kamena zvacsovala, pribudali narazy do kamena, ale kamen vyzeral byt cim dalej tym vacsi ako sa priestor okolo neho zvacsoval. Nebudem to dalej rozpisovat, pretoze som to pekne tocil na video, ktore si zostrihane mozete stiahnut TU, ma to 4,7MB $$;-)$$. A je tam aj fajna muzicka $$:-))$$.

Segra usilovne celu sobotu nicila pyr (burina, cili plevel $$;-)$$), pretoze sa tam volajako po tej zahrade rozrastol. Tak som jej isiel trochu helfnut, medzi recou sa ma popytala na ZuSku $$:-))$$. Neviem kde nabrala ze ma 18, ked ma 16 a aj tak mam niekedy pocit ze ma 6 $$:-i$$. Tym sme sa dostali k tomu ze mi stredna skola zabrzdila vyvin, takze na strednu som isiel ako 14 rocny a vysiel som z nej stale ako 14 rocny $$:-))$$. Takze teraz mam necelych 17 $$8-D$$. Zle jazyky (ako napriklad moj otec) tvrdia ze nemam ani 5, ale ja si to nevsimam $$:-))$$.

Den sme zakoncili opekanim bociku a spekackov a klobasok a filmom Zlaticka pre kazdeho (American's Sweethearts). Velmi pekny film $$:-))$$.

Nedela
Nedelu som travil nanajvys oddychovo $$:-)$$. Smazil som sa na slniecku, to viete, chce to nejaky zaklad, kym zacne skutocne pripekat... to nehovorim o tom ze ruky mam uz teraz hnede $$:-))$$. Nuz a napokon sme sa odparkovali domov, pricom ja som si hned skocil na bicykel, ale o tom som pisal minule $$;-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára