piatok 22. apríla 2005

Yesterday all my troubles seemed so far away ;-)

but they seems very close now $$:-))$$Tak ako som sa na vikend tesil, tak sa uz netesim $$;-)$$. Ideme na chatu a dokonca tam budeme len styria - ja, rodicia a Lucy, starsia z mojich sestier. Okrem toho je vonku hrozna kosa $$sick$$.

Vcera to vcelku slo, na cviceni zo SWRS, ktore malo byt kratsie (ako keby inokedy nebolo kratsie $$:-))$$), sme programovali tzv. PeeLCecka (PLC). To vam je fakt sranda, ked sa cloveku podari nieco naprogramovat dobre (a to ze sme boli prvi snad ani nema vyznam spominat $$:-i$$). Blikalo to tam presne tak ako to blikat malo, no jednym slovom uzasne. Potom sme si zapinkali, aj Jana nas prisla pozriet no a nasledovalo cvicenie z Aktion Devices - Akcnych Clenov.

To vam je vzdy taka nuda... a opisujeme jak... ani nechcem hovorit ze ako co $$;-)$$. Viktor vymyslel dokonca aj komprimacny algoritmus, pretoze tie vety pisal asi nejaky Sturov, ci Hviezdoslavov potomok. Proste kopec zbytocne kvetnatych formulacii $$;-)$$. Tak som si tu jeho kompresiu ciastocne osvojil, ale psst, aby ma nezazaloval za softverove piratstvo $$:-))$$.

A este sa musim postazovat, ze plan 10k mi uplne krachuje $$:-))$$. Vidim to bud tak ze v lete budem vonku aj 6 hodin, alebo... nie to nechcem ani domysliet, ze by sa mi moj plan nepodarilo splnit $$:-))$$. Mimochodom na leto mam aj nahradny plan - otec ma tak zo tucet hrubych kniziek o WW2, takze mam co citat $$:-))$$. On sam ich este nikdy neprecital a to maju odhadujem 30 az 40 rokov $$8-D$$.

2 komentáre:

  1. To si akoze ako predstavujes spomenut ma v druhej polovici prispevku.Uz druhy odsek mal zacat:"S Viktorom sme..."

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tusim by si si mal zalozit vlastny blog :DDD

    OdpovedaťOdstrániť