piatok 15. apríla 2005

Nabity den

furt beham jak fretka $$:-i$$No ten nadpis trochu prehana, ale vzhladom na to ze ine dni sa len vyvalujem, dnes som toho spravil fakt viac nez dost.

Tak najprv som sa okupal $$:-))$$. Potom som isiel s mojou jedinou a najmilovanejsou matkou do mesta, kupit elektricenku (clovek by neveril aky je zivot easy ked ma platobnu kartu $$8-D$$, sice liter v cudu, ale pacilo sa mi to $$;-)$$) a zblajznut volaco nezdrave $$:-))$$.

Tak sme sa stavili v Mekaci, kde som zistil ze som skonzumoval 4500kJ, ale o tom neskor. Ponahlam sa totiz do krcmy. Neviem co sa oslavuje, asi len tak ze este zijeme a ze sa vsetci mame tak radi $$:-))$$.

Bol som aj na bicykli, najprv som lanaril 3 ludi, ani jeden nemal cas, tak som sa vybral sam. No ale ako tak pozeram, tak fakt nestiham, tak cau ludia, uvidime sa zajtra $$;-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára