štvrtok 31. marca 2005

Cim viac si divnejsi...

...tym viac si clovekom.Zoznam dnesnych divnosti otvara moja roditelka. Inak povedane matka. Vcera pridem utahany z bicykla a otec mi uz vo dverach hovori: "Tvoja mama sa zblaznila."... ako by som to davno nevedel $$:-))$$.

Avsak tentokrat to bolo fakt vazne - lezala na gauci, pozerala Vadkerti Tókšó (talkshow), relaciu, ktora ma gule, a v ruke zvierala plysoveho slona. "Aha co ma mamicka, slonika." Obvykla veta, teda v pripade ze by som mal 2 roky. Ale ja mam 20, mami $$;-)$$. Zatial v pohode, lenze, potom sa to zvrhlo: "Mamicka by nieco chcela a tato jej to nechce kupit," stazovala sa mi, otec mal hlavu v dlaniach a na tvari vyraz - "Zabite ma, prosim". Ja na to: "A co take?" a ona: "Babiku Shou-shou."

Keby som bol v rizikovom veku 40 az 50 rokov, tak by to so mnou svihlo o zem. To tak dopada, ked chce clovek vnuca a nema na to vhodne deti $$:-i$$. Segry sa necinia a ja sa nemam s kym cinit... (pripadne zaujemkyne nech mi napisu odkaz $$;-)$$)

Ale dajme tomu ze to nebol ten najvacsi sok vo vcerajsi den. Ked som cakal na Digitalne komunikacie a bavil som sa s Jancom a jeho kamosmi z odboru, tak dosla rec na Jozovu frajerku. Janco: "A ta tvoja ma kolko? 12?" hned som zbystril sluch ze co to pocujem, na chvilu prislo ukludnenie: "Ale co by," zacal Jozo, "ma 13." Coze? $$confused$$, $$wacko$$. Chvilu som si to urovnaval v hlave a videl som ze aj ostatnym to robi problemy. Janco zacal vysvetlovat: "No ale keby ste ju videli, ze Jozi, tak ona vypada tak na 16." a Jozo sa branil este viac: "Co 16, aspon 18."

Myslim ze to nic nemeni na tom ze je to velmi divne $$:-))$$.

No a aby som tieto podivnosti uzatvoril - v noci som (ako obvykle) nemohol z prebytku myslienok zaspat. Hlavou sa mi zacala motat morseovka. Ciarka, bodka..., uplne ako vo filme Prednosta stanice - "tecka, tecka, carka, tecka, carka, carka, tecka, carka, tecka...." Az mi to bolo divne. Potom mi napadlo ze moj mozog je urcite napojeny na mimozemske vysielanie a toto je nejaka sprava od mimozemstanov. Len ju treba dekodovat. Uvidime co z toho vzide $$;-)$$

1 komentár: