piatok 25. marca 2005

Cycling

& DrinkingPo tom co sa vcera vratila moja matka z navstevy liecebneho ustavu (nie, nejde o dusevne choroby $$:-i$$) som vyrazil opat na bicykel. Tentokrat nie sam, ale s vacsim osadenstvom. No bolo nas 5, a aj to sme na Andyho narazili v podstate nahodou.

Vsetci sa divili ze co to mam za tenucke gumicky (akoze na bajku $$;-)$$) a zavideli mi moj rychly odpich (furt bajk $$:-i$$).

Aby som to zhrnul, okrem toho ze sme isli po chodniku, kde bola kazdych 20 metrov tabulka "Zakaz jazdenia na bicykli po chodnikoch" $$:-i$$, som ja osobne presiel 35,54km, takze uz mam za sebou 76 z celkoveho planu 10000 (ale dnes sa ide zase $$;-)$$).

Napokon ma prehovorili aby som s nimi isiel do krcmy, tak som teda siel. Ked som prisiel domov, vyflusnuty ako maratonec, mama do mna natlacila nejake jedlo a chcela aby som zblajzol este kolacik, ale uz tak som mal casovy sklz, takze nic nebolo $$:P$$, $$:-i$$.

Roman mal niekedy pred mesiacom meniny, tak sme mu vsetci gratulovali (s krizkem po funuse $$:-i$$) a dostal striekaciu pistol a taku predlzenu ruku (asi na skrabanie chrbatu $$:-.$$, $$:-))$$)

Kedze Kirso je velmi vtipny chlapec, tak nahovoril Moniku a Katku aby tu pistol naplnili vodou a potom tam kazdeho ostrekovali, aj ja som schytal, sakra $$:-i$$. A tak padali hlasky ako "Fuj, ty si ma ostriekal" & so on $$:-i$$.

Najlepsie to bolo, ked Janca napadlo naplnit tu pistol kofolou. Povedal: "To keby som niekoho ostriekal tak by bol aj zalepeny... hmm..." $$:-))$$

Potom Janco musel ist na zachod a zacal debatu: "Kirso, nechcel by si mi asistovat?" a Kirso na to: "Nie, ja nie som velmi sikovny" mna napadlo: "Mozno ta zozadu naberie tou rukou... a ked nie je sikovny to nevadi, niekedy staci aj tvrda sila" samozrejme sa to zvrhlo proti mne $$:-i$$

No a niekedy ku koncu Kirso rozlial Katke pohar a niekto tam naskrtol: "Kirso, Kirso, ze sa nehanbis" a on na to: "Ja sa hanbim uz davno" a ja: "No jasne, s takym ksichtom $$:-i$$". No proste sranda bola $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára