streda 16. marca 2005

Vonku je krasne...

...a mne je zjednodusene povedane: "Na draka"Na kazdyho jednou dojde, resp bozie mlyny melu pomaly ale iste atd... Moje podcenovanie chladu a mrazu sa mi (ako kazdy rok $$:-i$$) vypomstilo... a potom ze clovek je tvor poucitelny.

Zacalo to v sobotu, este pred koncertom, ked ma bolelo hrdlo. Ale kamarat ma presvedcil aby som na ten koncert isiel (diky, fakt diky moc $$:-))$$ ), lenze bolenie hrdla sa zmenilo na ohen v krku, tak som radsej isiel domov spat. Avsak posobenim mnohych faktorov (chodenie po vonku v 5 stupnovych mrazoch v docela tenkej bunde & so on..) sa moj stav postupne zhorsoval.

Odrazu som mal plny nos (fuj, to fakt neznasam), takze od pondelku do dnesneho dna som zneuctil tolko kapesnikov ako po zvysok roka a furt mam tolko hlienu ze by som ho mohol predavat (Predam sople, znacka: do vysmrkania zasob).

Aby toho nebolo dost, ja blazon (fakt som somar, ale tak uz som sa narodil a tak aj zomriem (ak Boh da, tak este dnes)) som isiel na basket a tych necelych 90 minut som si poctivo (no.. poctivo $$:-i$$) odbehal. Vecer sa dostavila uz aj teplota (aj ked som to nemeral) ale nie moc vysoka ako sa poznam, tipujem to na maximalne 38.

Pred spanim som si dal paralen (dokonca ani SHS magazin som nepozeral $$shifty$$) a cakali ma 3 nadherne hodinky potenia a zdraveho spanku. Lenze... paralen prestal ucinkovat, nos bol plny ako NTC pocas priameho prenosu z SHS a ja som sa zobudil. A este som bol aj spoteny. Zla vec $$:-)$$.

Ale nejak som to na striedacku presmrkal a prespal (potom som prisiel na to ze najlepsie bude si dat vankus zvisle a spat po sediacky - fakt super, normalne sa mi uvolnili dychacie cesty a ja som zaspal $$8-D$$).

No a teraz pojdem nieco zjest... a dam si vitaminy...

A skoro by som zabudol - kaslem ako keby som bol tuhy fajciar s TBC a SARS $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Sim ta, v porovnani s tebou som zdravy ako rybicka :-)) Ako soplava a kaslajuca rybicka :-)

    OdpovedaťOdstrániť