pondelok 14. marca 2005

Svet je maly

Slovensko este mensie a o Bratislave ani nehovoriacAko som sa v sobotu (este to bola sobota, aj ked do nedele to nemalo daleko $$;-)$$ ) vracal domov z koncertu, do trolejoveho busu (ako ja familiarne nazyvam trolejbus) nastupil Csongor Kassai (ci ako sa to jeho podivne meno pise). Ak vam to meno nic nehovori tak pripomeniem - hral v Musime si pomahat toho Zida $$;-)$$.

No a dnes som pre zmenu videl pana Mariana Leska, jedneho z pravidelnych glosatorov v 7edem s.r.o. Proste Blava je mala $$:-))$$.

Aby som dokoncil vycet "znamych" osobnosti videnych mojou osobou - Tana Pauhofova a Robo Papp sa so mnou (kazdy inokedy) viezli v 39 $$8-D$$ a raz som videl pana Satinskeho (ked este zil samozrejme) na prechadzke po centre Blavy... no a par dalsich ludi...

Okrem ineho som dnes odovzdal 3 labaky zo SaP, pricom ostatnych chalanov sa cviciaci dost vela veci pytal, u mna to len checkol jednym ockom a hotovo $$:-)$$

Tak sa mi to paci... a aby som nezabudol - v piatok je naplanovana eine grosse thing - ideme kupovat bajk (taka ta kovova dvojkolesova vec s retazou $$shifty$$). Tesim tesim $$:-)$$.

4 komentáre:

  1. To já jsem v životě narazila asi jenom na jednu známou osobu.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na ty Lunetiky na jejich konzertě,co? :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ved ste obe boli na Superstar autogramiade ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no jo, tak to už jsem viděla Lunetiky, některý Bleblestáry a Haška :D

    OdpovedaťOdstrániť