utorok 22. marca 2005

Posledne hodiny pred "zvonenim"

Onym zvonenim je Velka Noc... a mne dnes zacina tyzdnovy fraj $$shifty$$ Pondelok
Pondelok uz obligatne zacal SaP-kom. Na dnes sme mali meranie tepla. Radiator (zaciatkom zimy bol jediny ktory fungoval, takze cvicenia z RS, ktore sa tu konali, boli jedny z najoblubenejsich) fungoval a kedze predchadzajuce cvicenie za nas spravilo polovicu prace, po pol hodine sme nemali co robit.

Tak sme robili hovadiny... vsade pritomne merace prietokov sme rozoberali a hrali sa s nimi. Za nami bolo meranie tlaku, proste taky vzduchovy kompresor vyfukoval cez merak vzduch. Samozrejme som tam nastavil najprv ruku - fiha, ono to fakt fuci $$8-D$$ - smyk tam merac prietoku (taky ako mate asi aj vy doma na vodu $$;-)$$). Fungovalo to, potom som do toho meracu este fukal ustami, nafukal som tak 9 litrov na 4 vydychy, co je celkom dobre vzhladom na to ze ten merac bol priecne rozrezany $$:-i$$.

Potom sme objavili nejaky merac neviem_coho, ktory nemal ziadny viditelny zdroj napatia a ked sme sa spytali Ing. Richarda Balogha (nas cviciaci $$:-i$$) tak povedal citujem: "Vezmite si srobovak a rozoberte to" ked sa spoluziak divne pozeral raz na merac raz na Balogha tak Balogh vypotil: "No tak dobre, ja to rozoberiem sam". Chvilu sa v tom stural srobovakom az to nakoniec povolilo a on vitazoslavne: "Aha, baterka! $$8-D$$"

No proste sranda... Optimalizacia ani nestoji za rec $$:-i$$

Utorok

Zapnem telku a co nevidim: Balogh je na JOJke $$8-D$$. Rozpraval tam nieco o robotoch a tak, trochu tam machroval, ked moderator nasiel na internete robota co mixuje napoje, tak Balogh suverenne povedal: "Takeho by sme vedeli urobit aj my" $$:-i$$ No uz to vidim... ale nie, on ten Balogh sa nezda, ale je to fakt kapacita $$yes$$

Tak v skole najprv DK... vlastne tusim nic nebolo $$:-))$$. Az na to ze Farkas (prednasajuci) sa pokusal delit stol tou jeho stierkou... ale to by ste museli vidiet $$:-)$$

Basket... to je uz o inom. Najprv sme boli rozdeleny tak ze Viktor si vybral 5 hracov a dalsi typek (inak 208cm vysoky) si "vybral" ten zvysok, kde som bol okrem ineho aj ja $$:-))$$. Samozrejme, ze sme prehravali (vysoko, okolo 40:12) a tak po dvoch stvrtinach vymenil mna s typkom, ktory mal na tricku znak Adidasu, ale zeleny a napis "Adihash, gives you speed" $$:-))$$.

Potom sa to trosku zvratilo, uz som vyhraval $$:-i$$. Ale ujo Duracka sa rozhodol ze vynuluje pocitadlo a bude piskat fauly, tak sme nakoniec prehrali $$:-))$$. Ale co, ved je to len hra... este k tomu blba $$:-i$$

Nasledoval ping-pong. Nahodou nech si Viktor hovori, co chce, uz mi to ide $$:P$$, $$:-i$$.

Inak, cely den boli u nas akesi Dni prilezitosti, co ma predstavovat prilezitost zamestnat sa, lenze kazdy to berie ako prilezitost nakradnut si co najviac pier a letakov... jeden kamarat si naslohal dokonca 4 oblozene chlebicky $$:-))$$. Dokonca u nas mali vystavu aj Procter & Gamble, firma vyrabajuca Silan, Persil & so on... nuz neviem na co im bude FEIkar $$:-))$$.

A nakoniec na Nekonecnych sysloch (ci aka je aktualny nazov $$:-.$$) sa mna a Viktora Adriana opytala ze ci to my rapujeme, po kladnej odpovedi po nas dokonca chcela nejaky rap $$:-))$$. Tak sme ju odkazali, ze to iba na prednaske z Akcnych clenov $$:-i$$

Btw. Zajtra idem na moje oblubene jazero (teda ak dovtedy nezomriem na zapal pluc (ktory by mi Duracka (telocvikar) velmi rad doprial $$;-)$$ Furt sa ma pyta: "A ty mas zapal pluc?"), alebo nebude prsat, alebo mi niekto z izby neukradne bike, alebo neviem co vsetko) a beriem aj fotak. Takze sa teste na fotecky $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára