štvrtok 24. marca 2005

Cesta cislo 2

Druhe najnavstevovanejsie miesto $$;-)$$Tazko povedat ci som minule leto stravil viac casu pri jazere (pripadne v nom) alebo na bratislavskej hradzi.

Dnes som sa na tuto hradzu vybral, konkretne na jej pravu stranu, inak prezyvanu petrzalska. Minuly rok som tam pravidelne chodieval popri Malom Dunaji, pretoze som si myslel ze je to nielen bezpecnejsie ako frekventovana cesta, ale aj kratsie. Nuz a kedze clovek je tvor omylny (a ja obzvlast) tak som nemal pravdu $$:-))$$ (ako obvykle $$:-i$$).

Tentokrat, ked uz mam treckovy bicykel a nie horsky, rozhodol som sa ist po ceste. Ono sa to nezda, ale ta cesta je dost siroka na to aby som sa tam zmestil aj ja $$:-))$$. Cuduj sa svete, isiel som stale po hlavnej, ziadne odbocovanie, ziadne krizovanie cesty, takze pohodicka a dokonca, zatial co minuly rok som to mal za pristavny most (najblizsi most cez Dunaj) nieco vyse 8km, dnes to bolo 7,71 (+- nejaky ten centimetrik $$:-i$$). A dokonca mi to trvalo len 22 minut a nie polhodinu ako v roku 2004.

Dobru naladu vsak vystriedal vietor (a potvornik nie aby fukal do chrbta, on musi do ksichtu $$:-i$$). Takze rekordny medzicas sa zmenil na slaby priemer - 20,20km za 1:03:43. Co je priemerna rychlost 19,03km/h. Not so bad, not very good $$:-)$$.

Podstatne je ze z mojho planu 10K zostava uz len 9960 kilometrov $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára