piatok 4. marca 2005

Zuzu & Dupi 21 part three

Fote, fote a este raz fote Vcera sa ku mne dostala kompletna foto-dokumentacia minulo piatkovej oslavy. Pisal som o nej tu a tu.

Zo vsetkych 460 fotiek, som pre vas vybral 29 the best of $$;-)$$


(v popredi ja, v pozadi Ivanka)


(v popredi ja, v pozadi Andy)


(Ja a Janco s Ivankinym naramkom na nose $$:-))$$)


(Monika s mojimi okuliarmi, vraj s nimi posobi inteligentne... preco to nefunguje aj u mna? $$:-))$$)


(Pit ci nepit? To je otazka $$:-i$$)


(To je smajlik, co? $$;-)$$ Hlavne tie ocicka $$:-i$$)


(Chudak Zuzka, ma cez hlavu Kirsovu ruku, ten by do nej prenikol najradsej cely $$:-i$$)


(teraz sa neodvazim ani typovat, ze kto ma co kde $$:-i$$)


(z lavej strany - Katka a oslavenci Dupi & Zuzu)


(no tak som mal vela klincekov vo vine $$:-i$$)


(co si hovoril? $$:-.$$)


(vsetko najlepsie, blablabla... a nepichaj mi prst do oka, kurna! $$:-i$$)






(genialny darcek, skoda ze to nebol moj napad $$:-i$$)


(to ten blesk $$shifty$$)


(unava alkoholom $$:-i$$)


(este aj zeny sa na mna lepili $$:-i$$)


(ochrana proti alkoholu $$8-D$$)


($$:-i$$)


(no ja som tam snad furt len spal $$ohmy$$, $$:-i$$)


(Tu sa Monika pokusala vyrobit "bubli bubli" z klincekov, pricom som jej s radostou asistoval $$:-i$$)


(to Kubko nie som ja $$no$$ ja som sa bodypaintingu zucastnil iba pasivne, ako objekt $$;-)$$)


(Koldo pekne dostava do tela, pomsta je sladka, ze dievcata? $$:-))$$)


(chudak $$:-i$$)


("Bradavka, bradavka!" $$:-i$$)


(ehm, objekt $$:-))$$)


(ale mi to pristane, co? ten chlast robi s ludmi divy $$:-i$$)


(tak tu skutocne neviem ze o co sa pokusam $$:-))$$)

Dufam ze ste tie fotky enjoyli ako sa patri $$;-)$$

4 komentáre:

  1. No ti povim, co ti xcem. Musim priznat, ze to bola fakt jedna z podarenejsich oslav. Niektori sa celkom dobre dostali do nalady (taky chlapec, ktory vyzera ako byk, myslim, ze tretia fote :) a niektori....proste vsetci pili a bolo super fajn. Az na kretensky manazment. Este raz, happy birthday Zuzu & Dupi (thx ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to bola fakt ze very GUT oslava... uz sa velmi tesim kedy to zopakujeme... kto je na radeeee ??? Koldo ??? tomo ??? Aj vas sa to dockaaaaa... Majo urcite zorganizuje nejaku Odmenu.. hehehehehehe ]:-D Diablooo

    OdpovedaťOdstrániť