streda 30. marca 2005

Ako som pokoril FEI

alebo "ve dvou se to lepe tahne"Tak si sedim na cviceni z DK, v duchu sa smejem aky su ti druhaci tupi (skoro ako ked som tam pred rokom sedel ja $$;-)$$), ked tu zrazu citim vibracie v nohaviciach. Nie, nebojte sa, bol to len mobil. Dupi. Netusil som co chcel, ale pre istotu som ho zrusil. Uz sa neozval.

Kedze som mal ulohu co nam pani inzinierka Kotuliakova (inak prezyvana Kvetka) zadala, hotovu o polhodiny skor ako malo koncit cviko a ona uz nemala dalsie napady, poslala ma domov. Tak som zavolal Dupimu, ze co a ako. A on ze ci nejdem na bajk. A ja ze hej. Tak sme sli.

Povodne chcel ist na hradzu, ale co na hradzi.. tam som furt. Ja som navrhol FEI. Ked ja mam tu skolu tak strasne rad $$:-i$$. Tak sa islo na FEIku. Chudak Dupi, mal dnes este jedno cvicenie, sice nepovinne, ale chcel tam ist. Tiez ma rad nasu rodnu skolu $$;-)$$.

Chcel som skusit cestu po petrzalskej strane Dunaja, lebo tu druhu stranu mam vyskusanu. Tak sme isli po pristavnom moste do Petrzalky a po moste Lafranconi zase naspat. Uplna pohodicka, rovinka, tak sa slapalo dobre. Lenze... potom prisiel ten kopec (raz ho musim odfotit, ale dneska mi segra tipla fotak, takze inokedy $$;-)$$). Vlastne, ked sme presli do Petrzalky, tak Dupi este zavolal Monike, lebo si nebol isty ze kedy ma to cviko. Normalne ze priatel na telefone $$:-))$$.

No kde som to skoncil... aha, kopec. Normalne ze makacka. Fuj $$sick$$. Ale vyslapali sme, ved sme nejaki ti machri, nie $$;-)$$. A on (blazon) ze ideme pozriet kamosa na intraky. Dvakrat taky kopec. Ale vsak preco nie. Je mu horelo za patami, lebo nestihal cviko, mne je to fuk. Poviem vam, ze Koliba je sice velky kopec, ale toto je dost dobry trening.

Priemernu rychlost sme drzali na 19, co je podla mna kvalitka. Vzhladom na tie kopce snad az heroicky vykon $$:-i$$. Pepo nedosiel, ale zato sme stretli Dasu, ako si to sinula za nim. Este ze nie som slepy ako Dupi, inak by sme ju ani nezbadali. No a ona isla teda hore, Pepa zavolal Dupimu ze co a ako, blablabla $$:-i$$ a ked sme sa vracali, no koho nestretneme - Zuzu a Kirso. Ten clovek sa na mna lepi (ked som isiel kupovat rukavice a stoja som ho stretol, dnes v skole a este aj tu... haluz).

No a nasledoval zjazd z mega kopca, az 44,1 km/h som isiel. Dupi to vytiahol na 53,3 (ale to zato ze on je tazsi $$:-i$$). Cestou spat sme makali (lebo ten chachar nestihal to cviko), takze sme finalnu priemernu rychlost nahrabali az na 20,33km/h. Pekne, pekne $$:-)$$.

Inak neviem ako to bude na buduci tyzden, lebo mam pisomku snad z kazdeho predmetu... ale vsak to sa nejak vstrebe $$:-i$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára