streda 9. marca 2005

"A furt snezi!"

O skole a o pocasiHlaska "A furt snezi!" sa niesla poslednymi dvoma dnami. V podstate ju vyslovujem kazdych 15 minut a aj ked sa tvrdi ze muzi stale myslia na sex, ja stale myslim iba na to ze snezi. Pretoze furt snezi a mne to uz pomaly ale iste lezie nielen na nervy.

V utorok som rano vstal. Nic neobvykle. Avsak ked som isiel na autobus a bol som od zastavky cca. 20 metrov a tesil som sa ze mam dobry medzicas, spomenul som si ze nemam trenky na telesnu. Nuz co, vratil som sa. Bolo to na nieco aj dobre - stretol som stareho kamarata zo zakladky. Pokecali sme o starych dobrych casoch, na moju obligatnu otazku ci ide do skoly (so znenim: "Tak co, do skoly, do skoly?" ako zvyknem provokovat takmer kazdeho) mi odvetil, ze nie, pretoze v takom skvelom pocasi sa treba poprechadzat. Ironia v kazdom slove.

A furt snezilo. Dokonca aj ked som v skole sedel na prednaske z DK snezilo, aj ked som sa pokusal hrat basketbal snezilo. A pan Duracka, inak kludny clovek, zacinal chytat nervy. Bud to zo snezenia, alebo z mojej genialnej hry. Skor to druhe. Ale vyhrali sme $$:-))$$.

Snezilo dokonca aj ked sme potom z Viktorom zasmazili ping-pong. Moj prvy v zivote. Pekna hra, lepsia ako basket. Aj mi to docela islo. Musime zahrat znovu.

Neuverite, ale aj dnes snezilo. Podozrievam pocasie z toho ze snezilo aj v noci. Poviete si: Nic neobvykle, aj u nas snezilo. Ej, veru v Bratislave takato zima nebola 50 rokov. A dufam ze ani nebude.

Na prednaske z Akcnych clenov som bol uplne presvedceny ze uz tam viac nepachnem. Ta nuda sa neda popisat. Snad jedine ze by ma niekto zobral, priviazal a dal mi sedativ tak akurat na to aby som este vnimal ale aby som nezaspal. A posadil by ma do prazdnej miestnosti. Odhlucnenej. Smrt.
Ale typek hodil prezencku, tak reku pridem aj nabuduce.

Mimochodom, furt snezi.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára