utorok 29. marca 2005

Uz mame za sebou 2%

A uz mame plnu vybavu $$;-)$$Neviem ci som to spominal, ale ked sme s tatom kupovali bajk, tak sme zabudli kupit stojan. Clovek by nepovedal aka je to dolezita vec, pokial si nechce bicykel opriet o nieco co este nepriniesol z obchodu $$:-))$$.

Tak som si dnes kupil stojan a rukavice, take tie imidzaky, bez prstove, lebo tie riditka su sice pekne, ale ak na nich mate ruky take 2 az 3 hodinky, je to pekne citit. Kym som prisiel na to ako ten stojan namontovat... mati furt chcela do mojho bicykliku vrtat nejake diery (neboj, chlapce, to by som ti nespravil $$;-)$$), ale nakoniec sa riesenie naslo a ja som to tam svojpomocne namontoval.

Dnes som spravil tri cesty - do obchodu a domov, potom som chcel ist na hradzu pozriet kamaratov, ktori tam vyrazili o pol hodiny skor ako ja, lenze hrozne fukalo a bola mi zima $$:-i$$ tak som to zabalil. No a posledna, tretia, cesta viedla opat na hradzu (tentokrat som si vzal aj koselu, tak mi zima nebola $$:P$$).

Celkove statistiky dnesneho dna - 43,16km za 2:17:32, co je priemerne 18,83km/h. No a celkove to mame 209 kilacikov za 11 hodin a 21 minut. Takze uz mam za sebou 2,09% z planu 10K. Dost dobre na to ze som chcel zacat az 1.4. $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára