sobota 5. marca 2005

Dennik Kapitana epilogue

Ako to bolo a ako to bude Ako iste (ne)viete, kapitanovu lod som v poslednej casti nechal utopit. Stracalo to glanc (v podstate uz od zaciatku, ako vsetky moje projekty) a tak som to radsej ukoncil. Pomohlo tomu aj to ze som v podstate prisiel na uplne novy napad a dokonca aj na nejake dalsie veci, ktore mozem vyuzit.

Aj napriek tomu ze jedina otazka ktoru sa ma ludia pytali (a ze ich nebolo malo) s ohladom na dennik kapitana znela: "Ten dennik kapitana si pisal ty?" a aj napriek tomu ze rozhovor pokracoval mojou kladnou odpovedou a priznanim dotycneho "Ale necital som to" som sa rozhodol odpovedat na par otazok, ktore mozu trapit citatelov tejto kratkej poviedky.

Otazka: "Ako sa kapitan volal?"
Odpoved: "Viem ale nepoviem. Dozviete sa $$:-))$$ "

Otazka: "Kedy sa dennik kapitana odohrava?"
Odpoved: "Aj napriek technickym vymozenostiam, ako je plachetnica na atomovy pohon, televizia a podobne, dennik kapitana sa odohrava na sklonku vlady anglickej kralovnej Viktorie."

Otazka: "Preco posadku tvoria Slovaci a slovensky Madari, ked lod plava pod britskou vlajkou?"
Odpoved: "Posadku tvoria slovenski emigranti, vsetci okrem kapitana sa narodili na Slovensku, kapitan sa narodil uz v Britanii, avsak jeho rodicia su narodeni na Slovensku."

Otazka: "Aky bol dalsi osud posadky a kapitana?"
Odpoved: "O posadke nic neviem a o kapitanovi sa dozviete."

Otazka: "Coho sa bude tykat ten dalsi projekt, ktory pripravujes?"
Odpoved: "Bude sa tykat lode ktoru kapitan utopil. Atomova plachetnica z konca 19. storocia je skutocne zaujimavy objekt."

Otazka: "Kedy nas potesis tymto projektom?"
Odpoved: "Snad uz coskoro."

Kedze uz ma nenapadaju dalsie otazky, ukoncim to takto: Koho to nejakym zahadnym posobenim nadpozemskych sil zaujima nech sa ma nieco opyta a potom nech zavola na psychiatriu $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára