nedeľa 20. marca 2005

Nedela je den sportu

aspon obcas $$:-))$$Spominate si este na moje zapisky o korculovani? No tak sme sa na rovnake miesto vybrali aj dnes.

Avsak... najprv si sestra isla vyberat topanky spolu s druhou sestrou, tak sme so svagrom zaparili ping-pong. Kedze to ani jednemu z nas moc neslo (mne menej $$:-i$$) tak som furt vybiehal za loptickou do pretekarskej drahy takych tych malilinkatych auticok a motoriek na akych som sa prehanal ako 10 rocny $$:-i$$. Aj som sa bal aby ma nezrazili $$:-))$$.

Potom dobehla druha segra, ze svagor ma ist tej prvej odobrit kupu topanok (kupila si take pekne cervene polotenisky, uzo $$yes$$). Tak som zasmazil s tou mladsou sestrou - Betty.

Drzala tu raketu ako prasa kost, ale kedze som jej lopticky daval do stredu, tak sa jej aj darilo ich obcas aj odrazat (este ze to tu necita, inak by som mal modriny $$:-i$$). Potom si ona dala raketu do lavej ruky a ja do pravej... som tak nadhodil ze hrame ako Paralympionici, celkom sa to ujalo $$:-))$$.

Ked bol svagor na ladovej ploche, tak Betty ukazala na neho a s velkym rehotom mi oznamovala: "Aha, reprezentant na paralympiade v krasokorculovani", no fakt vtipne $$:-/$$, $$:-))$$, $$:-i$$

Napokon, ked udreli hlady, sme isli do "rychlo"zerky nieco zdlabnut... clovek by predpokladal ze ten nazov "rychlozerka" je od toho ze je tam rychla obsluha a nie od toho ze nechaju cloveka cakat kym je totalne vyhladovany a potom to rychlo zozerie $$:-))$$.

No a pred par minutami som sa dozvedel ze ma tam videl jeden typek, ktoreho poznam z netu, avsak nikdy som ho nevidel, tak som netusil ze tam je... nuz co, svet je maly $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Toho paraolympionika ti schvalujem.Inac si neviem predstavit ako si jej to TY mohol davat lopticky stale do stredu.Ale ved v utorok uvidime.

    OdpovedaťOdstrániť