nedeľa 13. marca 2005

Lets rock & lets punk!

Lets punk rock!Ked som bol maly chlapec chodil som na zakladnu skolu. Mal som par kamaratov, ktorych som uz par rokov nevidel. Cez dalsieho kamosa som sa dozvedel ze jeden z nich ma kapelu. Div sa svete s mojim spoluziakom zo strednej. Svet je maly. To uz je pol roka a odvtedy sa stale chystam ist na ich koncert, kedze koncertuju docela casto. A vcera sa mi to podarilo.

Ak by som to mal zhodnotit ako recenzent tak napisem ze koncert mal zacat o 19:00 a zacal o 19:30, hlavna kapela (Forent) mala hrat o 21:00 a hrala o 21:50 a ze prva predkapela bola $$sick$$ a druha bola $$shifty$$ zatial co Forent bol skutocne $$8-D$$. A vlastne som to napisal aj ked recenzent nie som. Hole fakty $$:-))$$

Zvukarovi by som vytkol ze menej je niekedy viac a myslim ze to plati aj o decibeloch $$;-)$$. Gitary piskali, hlas zanikal (mozno to bol aj ucel, aj ked aj napriek vysokej hlasitosti som pocul par falosnych tonov pocas koncertu prvej predkapely - SPP (alebo PSS?) a to je co povedat, kedze som inak hluchy ako poleno $$:-))$$ ).

Inak pesnicky to boli pekne, to SPP malo skvele gitarove zaciatky, ale potom to nejak sprznili na dž dž dž a tuc tuc tuc takze z toho bolo dž tuc dž tuc dž tuc...

Deadfish (druha predkapela) hodili zname hity v punk rockovej uprave, proste prave vypalovacky, aj som si zakrical (co nemalo absolutne ziadny zmysel, lebo by som nepocul ani vybuch z dela).

No a potom nastupil Forent. Hodili par starych aj novych veci, bolo vidiet ze nekoncertuju po prvy raz, boli zohrany, hlavne bubenik bol fakt kvalitny ale aj gitaristi sa nenechali zahanbit. Ludia s nimi spievali stare hity (paradox, kedze zatial vydali iba 1 CD aj to v amaterskych podmienkach).

Lenze... kedze tam bolo "zahulino" a ja som citil ze na mna nieco lezie (ak neochoriem teraz, tak som z toho tuto sezonu vonku) tak som pred jedenastou vypadol out.

Zhrnul by som to takto: Forent ano ale v pohodli bytu s primeranou hlasitostou... $$:-)$$

1 komentár: