streda 2. marca 2005

Od pondelka do stredy part one

Prednaskove rekordy, neuveritelne vyuzitie snimacov a basketbalPONDELOK
Cely pondelok bol v znameni humoru a vtipkovania s cviciacimi.

Snimace a Prevodniky
Merali sme, merali a ja som snimac Pt100 strkal striedavo z horucej do studenej vody ($$:-i$$). Ked sme ako-tak zmerali, zacal Viktor riesit ze preco sa vo filmoch mlatia kovovymi tycami ked v opustenych labakoch iste su Pt100vky a ine snimace, pripadne meracie pristroje (takym Honeywellom by som do hlavy nechcel dostat $$:-))$$). Cviciacemu som este odovzdal opraveny udaj z minulej domacej ulohy, na co reagoval takto: "Lavovi to sice vyslo inak ako minule, ale aj tak zle" $$:-))$$.
Potom som si zaspieval znamy hit od Boney M - Gotta go home a vyrazil som domov sa napapat.

Optimalizacia
Az na to ze som sa nesmierne vtieral rychlymi a bezpochyby spravnymi odpovedami $$:-i$$ sa nic dolezite nestalo a ja som z kalendara vyskrtol dalsi den a z metra som odstrihol dalsi centak.

UTOROK
Utorok bol vyznaminy hlavne basketom a z pohlady stredy aj vyraznou navstevnostou prednasky z Digitalnych komunikacii.

Digitalne komunikacie
Na tuto prednasku uz klasicky chodi velmi vela ludi, pretoze doc. Farkas (ci aky ma titul) vie to kodovanie fakt dobre podat. A stiera tabulu gumenou stierkou na okna $$8-D$$. Ako som uz spomenul, na prednaske bolo fakt vela ludi, ze som si takmer ani nemal kde sadnut (no trosku prehanam, ale az pridem kstrede, tak mi date za pravdu, ze tych 200 ludi v 300 miestnej prednaskovej miestnosti je az az).

Pokracovanie neskor $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára