štvrtok 17. marca 2005

Jimi the mouse destroyer

Dajte mi mys a ja ju zarucene znefunkcnim $$:-))$$Nejakym zahadnym sposobom sa mi prihodilo ze som pokazil mys. Asi mi choroba zatemnuje mysel... pytate sa ze aku mysel? Tiez pravda...

Normalna mys vyzera asi nejak takto:

$$OBR26619$$


$$OBR26620$$

Moja mys vsak zmenila vyzor (resp ja som zmenil jej vyzor) na lahsi model. Je proste obnazena (raj pre mysofilov $$:-))$$)

$$OBR26621$$

$$OBR26622$$

Pytate sa ze ako moze takato mys fungovat? Easy answer - v kazdej gulickovej mysi su take valceky, ktore monitoruju pohyb gulicky a nasledne cez nejake senzory prenasaju ten pohyb do kablu a z kablu do PC. No a staci aby sa tocili valceky... tak tocim valcekmi $$:-))$$

$$OBR26623$$

$$OBR26624$$

Problem nastava ak potrebujem pouzit feature drag&drop, pripadne nieco oznacit atd. Vtedy potrebujem 3 prsty (2 na valceky a jeden na tlacitko). Niekedy si vystacim aj s jednou rukou... avsak...

$$OBR26626$$

Nuz a vyssie zmienene valceky:

$$OBR26627$$

$$OBR26628$$

Ak sa vam zda ze mam spinave ruky alebo ze ta mys je spinava, tak si utrite monitor $$:-i$$

A chcete vidiet ako vyzera dusevne naruseny psychopat niciaci mysky?

$$OBR26630$$

$$OBR26631$$

2 komentáre: