streda 23. marca 2005

Zaciname

s bezkonkurencnym a velmi smelym planom $$;-)$$Ako som avizoval niekedy zaciatkom roka, mam velmi smely plan. Prejst tento rok na bicykli 10 000 kilometrov. Nemozne? Uvidime $$shifty$$.

Nuz a ako som avizoval vcera, dnes som sa vybral k mojmu oblubenemu strkovisku. Dufam ze v lete tam stravim niekolko nadmieru prijemnych hodin ci uz vo vode alebo mimo nej $$;-)$$.

Takmer polroku som poriadne nesedel na bicykli, tak som necakal nejake rekordy. Avsak... cela cesta (tam aj spat dohromady) mi trvala presne hodinu (+- nejaka ta sekundicka $$:-i$$). Je to celkovo 20km, takze to vychdaza na priemernu rychlost 20km/h. Myslim ze je to vcelku slusne $$yes$$. Maximalne rychlost - 34,9... (no tak som si myslel ze ma nahana kamion, no $$:-i$$).

A fotecky:

$$OBR27185$$
Tato cesta ma nekonecne 4 kilometre... a furt rovno a vsade naokolo cmudiace kamiony a nakladaky atd $$:-)$$

$$OBR27183$$

$$OBR27184$$

$$OBR27182$$

$$OBR27186$$

$$OBR27187$$

Fakt skvele jazero... ja to proste milujem $$:-i$$

4 komentáre:

  1. V zivote si tam nebola :P
    A cakal som ze mi pochvalis koselu, ked je tam tolko cervenej :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie nadarmo sa hovori "saty robia cloveka" dokonca aj z takeho ... ehm, zivocicha, akym som ja :-)) Ale mam tu koselu nadmieru rad ;-)

    OdpovedaťOdstrániť