nedeľa 27. marca 2005

Velka Noc

Trochu inak $$;-)$$Iste vsetci poznate tie priserne pohansko-krestanske sviatky, ktore ponizuju zensku dostojnost ich oblievanim a mlatenim konarmi vrby. S hanbou sa musim priznat ze s tym spojene vydieranie (resp. vymahanie vypalneho) som vykonaval aj ja $$blush$$. Ale zmenil som sa $$:-i$$.

A teraz vazne $$:-))$$. Ako posledne 2 roky, tak aj tentokrat sme sa na Velku Noc vybrali na chalupu. Pocasie je kazdym rokom horsie a horsie (mozno je to aj tym, ze Velka Noc je cim dalej tym skor a skor, snad na buduci rok bude zase koncom aprila).

Ked tak rozmyslam tak ani nemam o com blogovat $$:-)$$. Prisli sme, nic sme nerobili, najedli sme sa, zase sme nic nerobili, pozreli sme si koniec filmu Stargate (pricom pocas 15 minut som dokazal sestre prerozpravat 8 serii serialu + prvu seriu spin-offu Atlantis), najedli sme sa, pozreli sme si Navrat do Buducnosti I (aj ked s tym povodne mala mama problem, pretoze chcela pozerat americku cb dramu so Stevom McQueenom (inak je to povodom Slovak $$:-i$$)).

Potom sme zhliadli najnovsiu reality-show, ktoru sme pekne poohovarali - ide o "Milionovy tanec". No niektori ucastnici vyzerali ako keby mali pasomnicu, ci ine crevne problemy, pripadne epilepsiu. Mnohi s nich by sa vynimali na paralympiade. A vlastne sme este cely den citali stare Nove Casy (nieco ako Blesk) a smiali sa na tom ze na kazdej titulke za posledne 3 tyzdne bola Superstar $$:-))$$.

Sestry vo vsetkych casopisoch co tam boli dotiahnute hladali plagaty ucastnikov a so zamienkou: "Ja to vezmem pre kolegynine deti" si ich vytrhavali $$:-i$$.

Nuz a dnes, na den zmrtvychvstania Jezisa Krista, som za pomoci ostatneho kolektivu vymyslel novu reality-show na vyber noveho Papeza (kedze ten doterajsi uz funguje len ako manasek (Hurvajs mal asi viac slobodnej vôle $$:-i$$)) s nazvom Milionovy Papez, pricom konkurzy by sa konali na celom svete. Bola by to haluz $$:-))$$.

No a tak si zijeme $$shifty$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára