streda 2. marca 2005

Od pondelka do stredy part two

Pokracovanie prednaskovych rekordov a slubovany basketbal $$:-))$$ (stale) UTOROK
Basketbal

Unaveny som bol uz pred rozcvickou, ale inak v pohode. Obligatne som pri vybere do tymov zostal (ako to najlepsie) na koniec. Vsetkym bolo jasne, ze preco. Po prvej vyhratej stvrtine mi "trener" povedal citujem: "Ty si velmi sympaticky chlapec, ale ked dostanes loptu nemusis sa hned rozosmiat, ako keby si dopredu vedel ze to pokadis." $$:-))$$ Nechcel som mu hovorit ze taka je realita, ale myslel som si to $$;-)$$
Vstupil som si do svedomia (to bola streka, kym som ho nasiel) a zacal som hrat zodpovednejsie. Nie ze by to malo nejaky zmysel, ale aspon som mal dobry pocit ze som prispel ku konecnemu vitazstvu 62:36.
V satni som zistil ze som si jedno tricko (musime si nosit jedno farebne a biele - rasisticke delenie tymov) zabudol v telocvicni, tak som si hore bez $$:-i$$ isiel pon. Viktor to komentoval slovami: "Aby ti niekto to telo nezavidel." (teraz mi tu do toho keca a tvrdi mi ze hovoril ze som exhibicionista... ako by to neznamenalo to iste, a kusuj uz! $$:-))$$ ). Potom som sa spoteny napil studeneho ropaku, co v kombinacii s tym ze vonku nosim iba jesennu bundu (jesen=podzim, ze Zuzi $$;-)$$) a tenisky moze hravo sposobit ze ochoriem (a to som si rano ani nedal vitaminy).

Nekonecne sysle
(a.k.a. Nelinearne systemy, a.k.a. Nervova sustava, a.k.a. Natural selection)
Ked sme si spravili domacu ulohu (smz v skole, predsa to nebudem robit doma), pricom Viktor si zaver vymyslal a ja som si ho (ako schopny spisovatel s neprekonatelnou slovnou zasobou) preformulovaval tak aby nebol rovnaky ale zaroven aby hovoril to iste, pobrali sme sa na 4. poschodie v D-bloku (ktory je mimochodom NAS, mili informatici! $$:-i$$). Tam sme uz klasicky prebrali Zoo pri FEI, ktorej predsedom nie je nik iny ako legendarny Ing. Ivan Gazi.
Na samotnom cviceni sme prvu hodinu stravili teoretickymi predpokladmi (inak povedane kecmi $$:-i$$) a druhu simulaciou (inak povedane hranim sa $$:-))$$). Viktor skonstatoval, ze by to kludne mohlo byt 2 hodinove cvicenie, key sme chodili nacas a keby sme sa nehrali v Simulinku (btw. ziskal som svoje prve 4 body tento semester... vlastne uz som 2 ziskal zo Sap... no to je fuk).

Streda
Prave som na prednaske z Akcnych Clenov, ktora ma nevidanu navstevnost. Ked som sem prisiel bolo tu asi 9 ludi, pricom uz mali jednu prednasku za sebou. Tam ich bolo vraj 6 $$:-)$$. Zo 100-120 (kolko nas ma byt) je to fakt rekordny pocet. Teraz uz viete co som myslel tou rekordnou navstevnostou na DK. Momentalne je tu 34 ludi, niektori sa rozpravaju, niektori spia, jeden si riesi malovane krizovky a ja pisem blogovinu. Do zositu z AC.

(tato cast je pisana uz priamo do prehliadacu)
Ked uz sa mi nechcelo pisat, tak som si od typka pozical malovane krizovky a riesil som aj ja, sice zle, ale furt lepsie ako pocuvat kecy toho dedulu co nam prednasal.
Ked uz sme sa s Viktorom fest nudili, zacali sme vymyslat rapove texty, nas prvy hit bude Superstar je odvar a text vznikal asi takto "Superstar je len odvar, neni ako kavovar"... Viktor: "Pred kavovar musi byt nadavka $$yes$$" Ja: "Jasne $$:-))$$" a uz to islo (z pochopitelnych dovodov to cenzornem $$:-i$$).

Digitalne Komunikacie
No tak toto bolo uplne bezne cviko az na kratky rozhovor co som mal s cviciacou:
Ing. Kvetoslava Kotuliakova: "A kolko bodov vam chybalo?"
Ja: "Najprv 2 potom nejakych 8..."
Kvetka: "Tak to ste s prepacenim pako" (vsetci do rehotu) "To ste mohli vyhadat... dva body..."
Ja: "Nuz, co sa da robit"
Kvetka: "Urcite ste to nespravili preto aby ste mohli chodit ku mne na cvicenia, ze?" $$:-))$$

Nejaka namyslena, co poviete? $$;-)$$.

3 komentáre:

  1. ty máš takovou zábavnou školu...a já se tajdle flá...ehm,dřu v hypernově :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 2ZuSka: no ty se taky flá...ehm, dřeš furt :-i

    OdpovedaťOdstrániť