sobota 19. marca 2005

Nezavazne stretnutie...

...nezavislych ludiTak sme sa opat raz stretli. Niektori mohli niektori nie.

V piatok doobeda mi zrazu prisla SMS od Dupiho ze sa ide pit. Tak reku co sa budem ondit, zdravy uz skoro som, tak som sa rozhodol ze pojdem. A zase bolo dobre.

Bolo nas menej ako na oslave spred 3 tyzdnov, ale aj 7 ludi je skvela spolocnost $$:-)$$.

Hlavne je ze nebolo nic objednane, tak sme najprv boli piati a kedze Plzenska Pivnica je po oslave uz pase (ako sa toto pise? $$:-.$$) a Slovak Pub, napriek tomu ze je to najvacsia krcma v strednej Europe, je permanentne full, zakysli sme v Europa Pube pod Slovakom. Celkom pohodicka, az na to ze par momentov po tom co sme objednali sa uvolnil stol v Slovaku (chaotici $$:-i$$). Nuz a horuci caj v salke obrovskych rozmerov sa proste neda exnut (no da, ale asi len raz $$:-i$$) museli sme pockat.

Ked uz sme konecne boli v Slovaku, tak sme (ako uz takmer vzdy) s Jancom hadzali jedine dve pasaze z pesnicky Bratislava a to "Bra-ti-sla-va, neni ako vino, neni ako kava" a "Kto ma priestor? A. Kto ma priestor? M. Kto ma priestor? O. A.M.O." pricom ja som mal varene vino tak pri "neni ako vino" som ukazoval na moj pohar a kedze Janco mal najskor cierne pivo tak pri "neni ako kava" ukazoval na to pivco.... Avsak ked pivo doslo a dostal svetle tak sme "spievali" ($$:-i$$) "Bra-ti-sla-va, neni ako vino, neni ako.... hahaha" $$:-))$$.

Potom sme striedavo rozpravali o Bad Taste, z coho mali ostatni (ktori to nevideli) ohromnu radost $$:-i$$.

Pripadne vtipy ako zacal Junior: "Janco ty by si mal byt spojar, co? Poznas ten song: "Boli sme spojari, je*ali sme do jari" ... a vsetci: "hahaha" a potom ja pozriem na hodinky, ze ono uz je 18. marca, takze jar co nevidiet, tak som zahlasil: "No ale to moc casu nemas, tak maximalne 5 dni." Janco: "A sakra" a vedla neho sedela Monika, tak ja: "Jedine ze by si to skusil s tou co mas najblizsie $$:-i$$" $$:-))$$

Ale hlavne ze bolo veselo... inak musim sa priznat ze som vypil len jeden ten caj a pol litra vareneho vina a ked som isiel domov citil som sa ako keby som lietal, lebo mi bolo fakt divne $$:-)$$. Ale vyspal som sa z toho... bez straty obsahu zaludku $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára