sobota 26. februára 2005

Zuzu & Dupi 21, part two

Anarchia a zvrhla zabava $$;-)$$Ked sa uz dost popilo a dorazila svata trojica - Kirso, Koldo a JT (s darcekmi $$shifty$$) zacalo sa gratulovat. Najprv Zuzke a potom Dupimu, fotilo sa o dusu (mimochodom tam budu tak strasne fotky $$:-i$$) gratulovalo sa tiez o dusu a darceky boli nasledovne:

Zuzka dostala Toilet Guya - teda zachodoveho muza, to je taka babika ktora ked sa natiahne tak sa vselijako prehyba a vydava zvuky ako na zachode, no, ehm $$:-i$$, potom piskajucu gumenu korytnacku, nejaky mini Gin ale najlepsi darcek bolo jednoznacne tricko s jej najlepsimi fotkami, to by ste museli vidiet, ale bolo to fakt genialne $$:-))$$

No a Dupi dostal mini Absolut Vodku, piskajucu gumenu macicku, detsku prilbu na bicykel, proste narez $$:-))$$ a tiez tricko so svojimi najlepsimi fotkami, vratane fotky na obcianskom preukaze $$8-D$$ (mimochodom na tej mam podiel aj ja $$:-i$$ ). Potom bol dlho chaos, ktory sa zvrhol v to ze par ludi odislo.

No ak mam pravdu povedat neviem ci tato epizoda bola pred darcekmi alebo az po nich $$:-))$$ Ale myslim ze skor po nich. No proste ludia co boli pri tych stoloch ktore nam boli nasilne odobrate odisli a tak si tam zasadol JT. Ked sa ho pytali ze s kym sa rozprava, tak niekto povedal ze s Imaginarnym priatelom. Moja nesmela otazka ci je to homosexual vyvolala strasny smiech a ani neviem preco $$:-))$$. Potom to teda JT upravil tak ze povedal ze tam ma aj imaginarne priatelky... no podstatne je ze Janco (posilneny niekolkymi fernetmi) si sadol na druhy koniec stolu, pricom to vyzeralo ako ked obeduje Kral a Kralovna vo filmoch. Az na to ze sa nevedeli dozvediet kto je kral a kto kralovna $$:-))$$

Zacali po sebe hadzat keksikmi (take tie papierove tacky pod pivo) no a potom uz hazdal podpivnikmi kazdy $$:-))$$. Proste anarchia $$:-))$$.

Anarchia sa postupne zvrhavala cim dalej tym viac a niekto tam navrhol ze kedysi sa na zeny podpisovalo, tak sa toho Koldo a Kubo ujali a podpisali sa na Moniku $$:-))$$. Ked tam zaznievali hlasky ako "Predklon sa" a "Nehyb sa" "ukaz.." no, ehm $$:-i$$ tak som zahlasil "To je ako obchod s bielym masom" co zase vyvolalo zachvat smiechu $$:-)$$. Avsak, Monika na nic necakala a ked Koldo zahlasil ze mal napad, ktory znel "Sukromny pozemok" ihned mu to "vytetovala" na jeho pupek $$:-))$$

Kedze Koldo je vypracovany (hehe $$:-i$$) a steklivy, pri dotyku fixkou sa mu brucho podivne ohybalo takze vyzeral ako brusna tanecnica, moje Mata Hari premenoval na Mato Haro $$:-))$$. Zase som zahlasil, tentokrat "Spek" a uz to aj mal na svojom speku napisane $$:-))$$.

Zvrhavalo sa to stale viac a viac a viac a ani neviem ako zacal som tam spolu s Jancom skandovat "Bradavku, bradavku" a tak Koldo dostal na bradavku slniecko $$:-))$$, $$:-))$$, $$:-))$$.

Postupne to zacalo nejako upadat, ked prisiel cas platit, tak v tom bol mierny chaos, ale nejak sa to vyriesilo a potom som s Dupim a Kubom isiel domov pesibusom a ked uz Dupiho boleli nohy, Kubo bol davno niekde prec, tak zavolal Taxan a jeli sme taxanem...

Secteno a podtrzeno - toto bol najlepsia oslava na akej som kedy bol a urcite to bol najlepsi socialny zazitok za posledneho pol roka... mozno jeden z najlepsich celkovo $$:-)$$. A aj napriek tomu ze som bol hore 20 hodin (boli 3 rano) som nemohol zaspat aku som mal plnu hlavu $$:-)$$

P.S.: Az budem mat fote, tak ukazem $$shifty$$.

1 komentár: