piatok 18. februára 2005

Posledne dve cvicenia v tyzdni

Pohodicka, pohoda $$:-i$$ Vcera (stvrtok) ma cakalo uz iba 6 hodin cviceni. A to z dvoch predmetov - Softver Riadiacich Systemov a Akcne cleny. Znie to velmi vznesene, ale prve je tak pre ucnovkarov - furt mackate nejake gombiky na pristroji a druhe je obycajna fyzika (aspon zatial).

Rozoberme si to:
Softver Riadiacich Systemov
Prve co ma zaujalo bolo ze skratka predmetu je SWRS zatial co rozpisane to je Sotvér... Proste na jazykovom urade sa vyblaznili a na FEIke zabudli na skratku $$:-))$$. Cvicenie som mal s typkom s ktorym som mal aj Matlab. Chlapik co kazdemu dosiel na to ze pajcol zadanie okrem mna... proste drsnak, ale ja som ho prechcal $$:-i$$. Ale pamata si ma $$:-))$$.

Na celom cviku ide o to ze tam mame volajaky regulator, tusim sa to vola HoneyWell UDC3300 a tam su nejake tlacitka a da sa tam vselico nastavovat a je k tomu asi 200 stranovy manual a tak sme sa ucili nastavovat urcite veci... nuda $$:-))$$

Akcne Cleny
Na cvicenie dobehol typek, no mohol mat tak 25. A aj asi ma $$:-))$$. Pretoze hned povedal ze FEIku dokoncil pred rokom a pol a ze mu mame tykat. Pohodak $$:-))$$. Najprv tam machroval ze z Fyziky by sme mali vediet pocitat momenty tak som mu strucne oznamil ze "mali" a "vieme" je velky rozdiel $$:-i$$. Ale neni to az take tazke ako to vypada... Potom sme si mali vybrat teleso, ktoreho moment zotrvacnosti budeme merat. Fikane som si vybral to najlahsie, mali sme ho odvazit a odmerat sublerou, tak ja ako profik som vazil telesa vsetkym ostatnym (toto fakt znie ako prasacina $$:-))$$ ).

Ked sme to mali zmerane tak kamos dosiel s teoriou ze sublera je skvela a genialna zbran s mnohorakym vyuzitim $$:-))$$. Potom som sa hral s vahou tak mi bola odobrana $$:-i$$ lebo som sa pokusal pretlacit 9kg ale nejak mi to neslo $$:-))$$. A potom adios domov $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára