utorok 1. februára 2005

Dalsi semester uspesne za nami

Momentalna hladina endorfinov v mojej krvi prekracuje vsetky limity $$:-))$$ Ako prislo, tak odislo, vravieva sa. Da sa to povedat aj o zimnom semestri skolskeho roku 2004/2005.

Ale pekne po poriadku...

VCERA (Pondelok)
Vcera sa mi blogovat akosi nechcelo, lebo som mal nedostatok socialneho vyzitia $$:-))$$ Doobeda sme so ZuSkou riesili Pana Prstenov a popritom som docitaval Harryho Pottera a Kamen mudrcov. Kedze Suzan cakal prvy pracovny den v hypernove, opustila ma $$:-(($$, $$:-i$$...

Potom som zacal citat HP2 a trenoval som zonglovanie a ked prisiel domov otec, zacala sa akcia: Makaj, makaj (ako som ju nazval), ktora spocivala v totalnom vypratani rodicovskej spalne a v nasledom totalnom napratani $$:-))$$ To mi zabralo par hodiniek...

Nasledovalo este par desiatok viet s Lenkou, kym prepustila PC dalsiemu clenovi svojej rodiny a kedze sa mi ZuSka schovavala na Heavene, opat som cital a cital a zongloval (no dobre, tak som sa pokusal zonglovat $$:-i$$) a tak ruzne... Vlastne som este checkol stranku predmetu Elektricke Obvody II / a,t, a zistil som ze mam 2-! Cha, pan Sumichrast, to som ti to natrel, co? $$shifty$$, $$:-i$$

Zabudol som spomenut ze som pozeral prvu epizodu serialu Halo, halo, poviem vam, proste genialne $$:-))$$

DNES (Utorok)
Na dnes som mal plan ist sa pozriet do skoly na to ze som neurobil RS... Este som cital ako si ZuSka poradila prvy den v praci, a ked som zistil ze uz je 9:19 a 9:25 mi ide bus, rychlo som na seba hodil topanky a bundu a uz som aj futasil... Videl som ako ide 97cka a velkodusne som ju nechal odist, kedze som zvyknuty na to ze 78cka chodi az po nej... Ako som tam tak 2 minuty stal uz som sa zacinal hnevat, ked tu zrazu spoza zatacky vykukla 78cka a uz som sa tesil...

Zas az tak moc som sa netesil, lebo som predpokladal ze som tie RS fakt nespravil... a opakovat tento predmet by bolo na sposob "zabijem bud seba alebo profesora" $$:-))$$... prisiel som do skoly a isiel som skontrolovat EOII, v tej spleti cisiel som nasiel 22503 (moje osobne cislo, prosim nezneuzivat $$;-)$$) spolu so znamkou "Velmi dobre/m" co v preklade znamena 2- $$8-D$$ spolu s odkazom ze zapisovanie je o 13-tej... no tak na to mozem viete co $$:-))$$

A potom to prislo... vosiel som na magicke poschodie 5 v bloku D, kde sidli docent Chamraz (alebo co to ma za titul... cert aby sa v tom vyznal) a pocul som ako tam drti nejakeho neuspesneho kandidata (na vyveske som zistil ze mam 3- ale stale som tomu neveril), ktory mu na otazku "Ake poznate unifikovane signaly" odpovedal ze na prud je to "0 az 5 Amperov" ... no s panom bohom, chlapce ty si skoncil $$:-))$$

Na chodbe na mna narazil Vitalij, s ktorym som mal jeden semester telesnej, predpokladam ze si ma nepamata... ale co $$:-))$$ Pokecali sme, zasmiali sme sa na tom uboziakovi ($$:-i$$) a uz som utekal dnu...

"Lavo Jakub"
"Ano, ano... poculi ste? Unifikovane signaly.... som velmi nahnevany"
"Pocul..."
"A vy to viete?"
"Samozrejme, unifikovany signal pre prud je 0 az 20 miliamperov a 4 az 20... a tiez som mal pana Georgieva na cviceniach"
"No vidite"
"Niekoho naucil, niekoho nie $$:-i$$"
"Nebudem vas zdrzovat, mate 3-, dovidenia"
"Dakujem, dovi..."

A s pocitom neskutocneho stastia som odchadzal prec.
Na zastavke som, predstavte si, stretol Stanku, spoluziacku s prveho rocniku, ktora potom isla na Informatiku. Ako som sa dozvedel tak aj lutuje $$:-i$$ Potom este Johnyho, tiez z prvaku... proste stara parta $$:-))$$
Tak sme pokecali, opytal som sa Stanky, ci MHD chodi az do Banskej Bystrice, lebo odtial pochadza. (akoze humor $$:-i$$)
"Ale ja uz nebyvam na intraku"
"No s tvojimi znamkami $$:-i$$" (zase humor $$:-))$$ - ono totiz internat sa prideluje podla prospechu)
"Byvam v Devinskej novej Vsi"
Johny: "A to nejak u znamych, ci s kamaratkou?"
A ja dvojhlasne so Stankou "U priatela" (pricom ja som to myslel ako vtip a ono sa ukazalo ze ozaj $$:-))$$)
Stanka: "No"
Ja: "Johny, musis citat medzi riadkami $$;-)$$"
Johny: "No jasne $$:-))$$"

Potom v buse nam Johny porozpraval ako sa prizabil cestou dole z Koliby (najvacsi a jediny bratislavky kopec $$:-))$$) a opat (uz asi po 30ty raz) sme sa dohodli ze pojdeme spolu bajkovat...

Nasledne som prestupil na trolejbus kde sa mi marilo ze vidim Lindsay Lohan, ale zrejme to boli len halucinacie z prebytku endorfinov... $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Celkom dobre som si pri tom zaspominal na roznych panov Sumichrastov, Budkenov, Cervenov a inych zaludov. Vela odhodlania a sil do studia.
    EO II: 2-? Za mojich cias do dostavali len ludia, co miesto dobre rano zdravili ohmovym zakonom a boli rychlejsi v integraloch ako moja prva programovatelna kalkulacka(ale to zase taky problem nebol) ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ved som to aj opakoval :-) minuly rok som nepresiel :-))

    OdpovedaťOdstrániť