pondelok 14. februára 2005

Spat v uniforme.

Po sladkych dnoch oddychu som nastupil opat do prvej linie $$:-))$$ Rano:
Rano ma vypudila matka z pelechu, bolo niekolko minut po siestej, co moj organizmus, zvyknuty na vstavanie po siedmej, resp. o 1/2 osmej, resp. o deviatej (kedy ako), niesol velmi zle $$:-))$$.

Ej veru, sadol som si do obyvacky, ze reku si kuknem spravy alebo co a co nevidim: Na videu svietia velke cisla 6:25, co vzhladom na cas odchodu busu zo zastavky (ktory cinil 6:29) nebolo prave povzbudive. Necelu minutu som rozmyslal ci ma zmysel ist alebo nie a napokon som sa rozhodol ze predsalen pojdem pokusat stastie, ved mozno ten bus stihnem.

No vonku kosa jak v zime, lad, voda, lad, voda a tak furt dokola, nejak som to za pouzitia ABS preclnkoval az na zastavku kde mrzlo zopar desiatok ludi, co bol neklamny znak toho ze bus este nesiel. Ked som zastavil, akurat som ho videl ako vychadza zo zakruty, tak som sa potesil, ze ten den zacina fakt coolovo $$;-)$$.

V autobuse som sa sustredil na to aby mi hlava nespadla z krku, co by pri mojej ospalosti ani nebolo prekvapive. Nakoniec som hlavu udrzal na svojom fleku, sice za cenu tazkych strat, najma pozornosti, ale uspesne. Co ma uplne dostalo bol fakt ze tentokrat bus na zastavku, kam ma prist 6:52 skutocne prisiel 6:52 a bus, ktory zo zastavky odchadza 6:54 skutocne odchadzal 6:54 $$8-D$$.

Stretol som tam typka, ktory so mnou 2 semestre chodil na Anglictinu a je so mnou aj na odbore zvanom Automatizacia a aj ked netusim ako sa vola tak sme pokecali ze co a ako $$:-))$$.

cca 7:00
Po prekluckovani sa do skoly som zamieril k rozvrhom, kde postavalo 5 ludi. Studoval som studoval a vystudoval som ze to neni az take spatne ako som cakal... Nie je to zrovna ideal, ale v pohode. Zistil som ze v pondelok zacinam az 9:15 , co je velmi prijemne, najma po prehyrenom vikende $$:-i$$. Koncim 16:45 co az tak prijemne nie je, ale ja to prezijem. Obzvlast ked utorok mam od 7:20 do 18:40 $$:-))$$.

Ked som ako-tak prestudoval rozvrh, isiel som checknut druhacke rozvrhy s cielom najst vhodny termin cviceni z Digitalnych komunikacii, ktore pre velky uspech opakuje. Nasiel som 3 celkom vyhovujuce terminy a pobral som sa na katedru telesnej vychovy, uchmatnut si nejaky dobry volejbal.

Kedze na KTV bolo milion ludi a nikto kto by ich poslal kade lahsie, isiel som skontrolovat rozvrh a trochu som sa poflakoval po skole. Po par minutach som opat zabrusil do vod telesnej vychovy, kde bolo este viac ludi a furt ziadna kompetentna osoba $$no$$. Tak som sa na to vybodol a sadol som si do prazdnej prednaskovej miestnosti, kde uz sedeli dvaja kolegovia automatizeri.

Chvilu sme kecali ze ako fici lajf and so on a potom pribehli dvaja typci s uplne totalne premakanym planom na vymenu cviceni aby mohli chodit do skoly len 2 dni ak vypustia prednasky (co mimochodom robi 80% studentov $$:-))$$). Chvilu spekulovali co moze znamenat skratka NS, ci nadrzane systemy alebo nekonecne sysle, naco som im vzapati odpovedal, ze Nelinearne systemy. Vyraz Nekonecne sysle sa mi vsak nesmierne zapacil $$:-))$$.

9:15
Potom zacalo prve cvicenie - nuda, nuda, kecy, nuda, potom som spravne vypocital priklad a typek mi chcel dat dobry bod, nakoniec to vsak volajako zakecal (smejd jeden $$:-/$$, $$:-i$$) a dal nam domacu ulohu (smejd jeden $$:-/$$, $$:-i$$) $$:-))$$. Kedze sme skoncili skor, isli sme aj s kamosom (ktoreho poznam uz z prveho rocniku a konecne sme spolu v kruzku) zapisat sa na tu pokadenu telesnu. Ani nohy tam nebolo (no par noh tam bolo, ale rychlo to postupovalo $$;-)$$) ale volejbal bol vo velmi nepeknych casoch, tak som aj s kamosom isiel na basket. Snad ma tam neprizabiju $$:-))$$. Tych 11x100 minut nejako prezijem $$:-))$$.

Potom som natrafil na cast starej partie z minuleho semestra, zamastili sme karty a zacala prednaska. No zacala... drsny humor $$:-))$$. Ona pani (alebo slecna?) sa tam 20 minut mocovala s meotarom, kym to konecne nahodila tak ako to ma byt a cely cas sme s kamaratom riesili, ze kolko ma rokov a ako to ze mame prednasajucu pod 60 rokov $$:-))$$. A hlavne preco nema 2 asistentky, ktore by pocas prednasok tancovali $$:-.$$, $$:-i$$.

Prednaska skoncila skor a tak som usudil ze bude najlepsie prist domov sa naobedovat a napisat vam ze co a ako... snad som vas neuspal $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára