piatok 25. februára 2005

Do Bushu!

Zvolal som ked som prisiel vcera do skoly...Uz to raz tak prislo... teda Bush prisiel. Dlhe, dlhe tyzdne nas ubezpecovali ze policia sa bude chovat inteligentne a nebude obmedzovat obcanov naseho skromneho mestecka, avsak nieco sa pos*alo $$:-))$$.

Idem idem do skoly, vystupim z jedneho busu ze nastupim do druheho, druhy bus pride, ja nastupim, vojde typek s napisom na veste "Dispecing" a posle nas proste do p...rec $$:-))$$.

No nic, isiel som na elektricku, nejak som sa do skoly dopravil, tam zase ako vzdy pohoda, skoncili sme skor a ja ze radsej pojdem rovno na elektricku. Najprv isla moja oblubena devina, lenze svietilo na nej ZST Vinohrady a to nie je ten spravny smer ktorym som sa chcel vydat... nastastie hned za nou isla elektricka cislo 5, tak som do nej vliezol.

Chystal som sa prestupit na trolejbus, ktory celkom nepochopitelne meskal a ked prisiel tak bol plny ako nikdy, a to bolo cca 18:50 $$yes$$. Asi vsetci bushovali $$:-))$$.

Takze aj ked som si predtym myslel ze to bude super ze tu budu ti dvaja typci, teraz si tym nie som taky isty... teraz uz si len myslim ze to bolo dobre $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára