streda 23. februára 2005

Utorok & Streda

Len tak z rychliku $$:-))$$Chcem sa vam vsetkym ospravedlnit za toto dlhe cosi, ale fakt som nebol v rozumnom stave... nie ze by som niekedy bol v rozumnom stave, ale vtedy mi bolo extremne nedobre $$:-))$$

Utorok
Najzaujimavejsie na utorku bolo to ze snehuliaka EMI IV ktosi prerobil na snehuliacku s napisom FEIKARKA, teda student FEI zenskeho pohlavia... skutocne nie velmi casty zjav $$:-))$$. Zrejme to bolo urazlive (nie zrejme ale ano $$:-i$$) a niekto toho snehuliaka doslova dokopal a napis zmenil na FEIKAR, teda student FEI muzskeho pohlavia $$:-))$$. Pekne nam to slecny vratili $$;-)$$

Dalej bol zaujimavy este basketbal (skoro som uz asi zo zvyku napisal volejbal... tak je mi za nim smutno $$:-(($$). Pan ucitel vypada byt skutocne fundovany a dokonca mu asi staci malo... totiz ti ludia co mali basket aj minule semestre vyhrali nad nami (lamami $$:-i$$) 36:6 $$8-D$$... a on tvrdil ze to bolo super $$8-D$$. No neviem... mne to tak neprislo, hlavne ked ma este teraz boli cely clovek $$:-)$$

Streda
Dnes... co dnes? Dnes bola nudna prednaska, na ktorej vsak bola prezencia, takze budu bodiky navyse $$:P$$ takze pojdem aj na buduce a este cvicenie z Digitalnych Komunikacii, kde sme mali pocitat Fourierovu Transformaciu, co sme preberali snad v kazdom semestri ale furt tomu nerozumiem ... a ked som im do toho kecal tak ma buzerovali ze majster sveta (to akoze ja $$shifty$$) by to mal ist pocitat... ked som sa branil ze to neviem a ze mam zo vsetkych predmetov 3- aj to na minimum tak mi zase odvetili ze sa nemam cim chvalit $$:-))$$ Ako keby som sa aj $$:-/$$.. Ale co, su to len druhaci, treba im odpustit $$:-)$$

No a po skole sme boli s tatom checknut bajky... poviem vam vynikajuci vyber, staci povedat farbu $$:-))$$... A ked sme mame doma povedali ze za 15 litrov su fajne bicykle tak jej porad vlasy odleteli z hlavy ... ale ona uz asi nevnima posun casu, to viete 21. storocie je 21. storocie $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára